Kære Mor med Gustav Winkler
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 10-03-01 13:15

Hej NG,

Er der en her der har Kære mor med Gustvav Winkler i MIDI format der vil poste
den?

--
På forhånd tak
Kenneth Bj.

Fra : Bangsbo

Dato : 11-03-01 01:16

Hej Kenneth Bj .....

Er du sikker på at den hedder Kære Mor og er du klar over
at MIDI er ren instrumental musik "elektronisk" ???

Med venlig hilsen
Bangsbo

Kunne det tænkes at den hedder noget andet på Engelsk ...?

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 11-03-01 03:45

On Sun, 11 Mar 2001 01:15:44 +0100, "Bangsbo" <bangsbo@privat.dk> wrote:

> Hej Kenneth Bj .....
>
>Er du sikker på at den hedder Kære Mor og er du klar over
>at MIDI er ren instrumental musik "elektronisk" ???

Helt nøjagtig hedder den "Du kære mor" ja jeg er bare ude efter melodien da
teksten jo da nok er let nok at synge dertil

>Kunne det tænkes at den hedder noget andet på Engelsk ...?

Jeg ved det ikke