Kip-Browser (2)
Fra : Inger Buchard

Dato : 19-01-03 19:02

Takket være jeres indsats i går fik jeg idag installeret Kip-Browser under
Win98 uden problemer.
Mit spørgsmål:
Skal xxxx.csv-filerne og xxx.dok.csv-filerne ligge í samme mappe eller skal
xxxx.dok.csv-filerne ligge i en mappe et trin længere nede i strukturen?
Inger

Fra : Bent Mortensen

Dato : 19-01-03 19:13

Hej Inger

du kan ligge csv finer over i en mappe, du kan kalde folketællinger, mappen
med DOK filer behøver du ikke, de fortæller om hvem der har indtastet, men
vil du havde dem med laver du bare en under mappe der heder DOK ok ligge
doc.csv filern over i den
jeg håber at det er belyst godt nok ellers må du spørge igen.

PS: Den fil der heder Kipdata.txt der er med programmet kan du hvis du har
flere CD rommer Kopier i i samme mappe som csv filerne, den dækker 1801 og
DDD4
Venlig Hilsen
Bent Mortensen

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2ae764$0$71685$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Inger Buchard

Dato : 19-01-03 20:24

"Bent Mortensen" <ben@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> doc.csv filern over i den
> jeg håber at det er belyst godt nok ellers må du spørge igen.

Tak, Bent, det fungerer fint
Inger

Fra : Bent Mortensen

Dato : 19-01-03 19:17

Hej Inger
lige en lille rettelse mappen skal hede dokfiler og ikke DOK