geddewobler
Fra : hans hansen

Dato : 19-01-03 19:09

Hejsa i Gruppen

Er der nogen der kan anbefale en rigtig god geddewobler til mosefiskeri for
tiden??

Hilsen Uffe

Fra : Thomas

Dato : 19-01-03 22:29

Hey.
Prøv samba wobler...virker altid!!

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-01-03 23:57

Der er også den svenske zalt eller efterligningen esox

Jesper

Fra : Peter Schrøder

Dato : 20-01-03 15:20

"hans hansen" skrev
> Er der nogen der kan anbefale en rigtig god geddewobler til mosefiskeri
for
> tiden??

Den rød/hvide "HiLo" fra Abu er aldrig blevet overgået
af noget andet end måske lige "Laxen" fra Jensen.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Michael

Dato : 20-01-03 21:41

Hvad med at prøve den billigste hos din lokale grejhandler. virker altid og
blir sjældent overgået. og så har den været billig når bundens grene
forgriber sig på den

Fra : Peter Schrøder

Dato : 20-01-03 21:44

"Michael" skrev...
> Hvad med at prøve den billigste hos din lokale grejhandler. virker
altid og
> blir sjældent overgået. og så har den været billig når bundens grene
> forgriber sig på den

Du har i princippet ret: Den wobler, der fanger gedden,
er den, der er i vandet på det tidspunkt, hvor gedden bider.
Man er nok også en anelse mere tilbageholden med
at smide en 100,00 kr's wobler derind hvor chancerne
er størst.
Jeg har dog haft lidt knas med de allerbilligste woblere.
Flydende, der ikke ville dykke og synkende, der
roterede om deres egen akse, istedet for at woble.
Som regel kan det klares med en lille tang, men ikke altid.
Finder man "gode" billige woblere i forkerte farver,
kan man jo bare male dem om.

Peter Schrøder

Fra : Henric

Dato : 07-02-03 22:29

Gul BOMBER!
/H

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 08-02-03 15:39

> [...]
>
> Hejsa i Gruppen
>
> Er der nogen der kan anbefale en rigtig god geddewobler til mosefiskeri

Rød-hvide er altid godt om vinteren, efter min erfaring.