Rygnumre i FIFA 2003
Fra : Henrik Dissing

Dato : 19-01-03 18:22

Min søn beklager sig over at spillerne ikke har rygnumre i FIFA 2003, selvom
de har på billederne på æsken. Er det normalt, eller er der evt. en måde at
få dem frem på?

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Vega

Dato : 19-01-03 18:28

Det skulle de gerne have hele tiden.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 19-01-03 23:01

On Sun, 19 Jan 2003 18:28:24 +0100, Vega wrote:

>"Henrik Dissing" <hendis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Det skulle de gerne have hele tiden.

Helt enig, men det har de altså ikke her.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-01-03 14:39

Henrik Dissing wrote:
> Helt enig, men det har de altså ikke her.

Mener, det afhænger af, hvor mange detaljer man kører med.

Gå eventuelt ind under options og sæt alle detaljer til...

\Mandal

Fra : Henrik Dissing

Dato : 22-01-03 19:43

On Wed, 22 Jan 2003 14:39:02 +0100, Brian Fisker [8900] wrote:

>Mener, det afhænger af, hvor mange detaljer man kører med.
>
>Gå eventuelt ind under options og sæt alle detaljer til...

Det har vi selvfølgelig gjort, men tak for hjælpen alligevel. Jeg er
efterhånden kommet til den overbevisning at problemet skyldes det G400-kort
som sidder i maskinen eller evt. en for gammel driver til det. Vi prøver at
installere en nyere driver.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Seth

Dato : 20-01-03 08:08

> [...]
selvom
> de har på billederne på æsken. Er det normalt, eller er der evt. en måde

Er det ikke bare en setting i options som er blevet pillet ved? (slået fra)
Går ud fra du har tjekket der først...

Mvh
Bo

Fra : Henrik Dissing

Dato : 20-01-03 14:58

On Mon, 20 Jan 2003 08:07:50 +0100, Seth wrote:

>Er det ikke bare en setting i options som er blevet pillet ved? (slået fra)
>Går ud fra du har tjekket der først...

Jeg spørger udelukkende på min 13-årige søns vegne. Han er FIFA veteran og
har ledt og ledt efter en sådan indstilling. Da han ikke kan finde nogen,
ville han gerne vide:

1. Er det muligt at få rygnumre. Er allerede blevet bekræftet her.

2. Hvad kan han gøre for at få dem at se?

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Claus

Dato : 20-01-03 16:06

et vildt skud: sørg for at grafikkortet har de nyeste drivere

claus

Fra : eMJay

Dato : 22-01-03 01:59

"Henrik Dissing" <hendis@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
selvom
> de har på billederne på æsken. Er det normalt, eller er der evt. en måde

Så vidt jeg har fundet frem til, har det noget at gøre med grafikkortets
kvalitet og hvilken opløsning+detaljegrad man kører.

På ældre grafikkort lader det ikke til, at det er muligt at slå rugnumre til
(har selv slåsset en del med det)
Men prøv at sætte "Details" (tror jeg det hedder) op på højeste niveau og se
om dette ikke skulle klare §'erne!

Mvh
eMJay

Fra : kong.kedlig

Dato : 02-03-03 23:07

http://www.kandu.dk/

Fra : kong.kedlig

Dato : 02-03-03 23:08

Davs du...
Jeg så på EA's hjemmeside at det skulle være fordi at ens "videocard"
ikke var up to date!

http://www.kandu.dk/