Netværk mellem 2 rum
Fra : Michael

Dato : 19-01-03 17:58

Hejsa efter min nye di 604 router bare kører, med min egen pc, og derfra
25meter ind til den store drengs Pc
kunne jeg godt tænke mig at vide om det evnt er muligt
at fordele det ind til lillebrors værelse( 4 meter) med
en fordeler eller andet, eller skal der en router mere til mvh Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-03 18:04

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> at fordele det ind til lillebrors værelse( 4 meter) med
> en fordeler eller andet, eller skal der en router mere til mvh Michael

Du kan enten vælge at trækket et seperart kabel til din lillbror. Eller købe
en lille swittch eller hub, og så fordele fra den.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-03 18:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> "Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message
>
> Du kan enten vælge at trækket et seperart kabel til din lillbror. Eller
købe
> en lille swittch eller hub, og så fordele fra den.

Hvis de er de eneste computere.. Altså de 2 styk...

Kan du også flytte Routeren med den indbyggede Switch, hen på dit værelse..
og så proppe din lillebrors maskine i routerens Swtich også... Så det kabel
der er 25 meter, skal så bruges til din kabelmodem...

Fra : Gevaldi

Dato : 20-01-03 10:09

Bjarke Hansen skrev:

> Du kan enten vælge at trækket et seperart kabel til din lillbror.
> Eller købe en lille swittch eller hub, og så fordele fra den.

Gæt en gåde :)

Hvor læser du det er *hans* lillebror....

Jeg læser det oprindelige indlæg som en far
der har ført et netkabel til hans ældste søn
og så vil føre det videre til dennes lillebror
altså faderens yngste søn

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Jens

Dato : 19-01-03 18:05

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at fordele det ind til lillebrors værelse( 4 meter) med
> en fordeler eller andet, eller skal der en router mere til mvh Michael

Der er 4 lan porte i en di604, hvis det ikke er nok sætter du bare en switch
mere på en af lanporten.
Jeg har lan 1 ind i stuen hvor den går i en switch med 2 pcer på.
og lanport 2 til knægtens værelse med en switc derinde til 1 maskine til ham
og en maskine til søsteren. port 3 er til min "skabs"computer.

Så byg du bare løs.

mvh Jens

Fra : Michael

Dato : 19-01-03 19:14