Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er en HP 320 en OK kamera ??
Fra : kim014

Dato : 19-01-03 17:44

Jeg skal have en digital kamera så jeg har mulighed for at tage billeder til
computeren , jeg har tænkt på en HP 320 , tager den aceptable billeder ???
Jeg skulle engang tage billeder af stue + værelser og bad/sauna i et
sommerhus , men jeg synes ikke jeg kunne få nok med på billeder, hvad skal
man bruge ??? Mvh. Kim

Fra : pan2

Dato : 20-01-03 12:03

"kim014" skrev d. 19-01-03 17:44 dette indlæg :
> [...]
skal
> man bruge ??? Mvh. Kim
>
> jeg har lige købt canon g2 det er ok og kan det du vil kender ikke
hp320 men har hp c 200 på 1 mp.
per

http://www.kandu.dk/