Kildehenvisning
Fra : Elin Galtung Lihaug

Dato : 19-01-03 17:10

Jeg skal i en artikkel henvise til følgende bok:

Kr. Erslev (utg.):
Aktstykker og Oplysninger til Rigsraadets og Stændermødernes
Historie i Kristian IV's Tid, III Bind (16??-1648),
(Kjøbenhavn 1890??), s. 373.

Er det noen som kan si meg hvilke år bind III i denne serien
dekker, samt trykningsåret i København?

Vennlig hilsen
Elin Galtung Lihaug

Fra : Ole Bech Knudsen

Dato : 19-01-03 21:22

Bind III dækker årene 1644-1648. Trykt i København 1888-90.

Mvh.
Ole Bech Knudsen