MÅ JEG FÅ INDFØRT ET ORD??
Fra : Helle

Dato : 19-01-03 17:10

Jeg sidder og er eddergal og møg ulykkelig!
Jeg skulle ALDRIG nogensinde have bedt om råd, støtte og vejledning her
inde...aldrig. Men det gjorde jeg i håb om at få lidt trøst - det fik jeg
virkelig også! Meget endda på rigtig mange måder og det er jeg dybt
taknemlig for. Tråden blev til en god saglig debat hvor købeloven blev
diskuteret grundigt men pludselig går det over i mudderkastning! Folk sviner
hinanden til og det er fandme ikke sært at mændene holder sig væk her inde
fra! Jeg overvejer at gøre det samme. Det er typisk tøseforum hvor det
handler om at svine hinanden så meget til som overhovedet muligt!

Som jeg hele tiden har sagt så er Rita en sød og klog dame og jeg har hele
tiden sagt at hun IKKE har solgt mig en syg killing med vilje! Hvad i
himlens navn skulle hun få ud af det??
Rita har mange års erfaring med opdræt og hun ved mange ting. Hun havde ikke
nogen chance for at vide at Mikkel var syg og egentlig er jeg revnende
ligeglad med hvad helvede Mikkel fejlede og måtte aflives for! Hjerte fejl
var hvad det var og så er den potte ude!
Jeg er SÅ træt af denne her debat!

Det kan godt være at man har mange års erfaring som opdrætter men det bliver
man ved for pokker ikke til et altvidende perfekt menneske af? et menneske
som ALDRIG fejler og som altid gør det rigtige?? nej vel?
Ja jeg tager lidt Ritas parti nu for det har virkelig aldrig nogensinde
været min mening at jorde Rita - hvad skulle jeg dog få ud af det? jeg har
købt en syg killing hos Rita, den er aflivet, Rita trøstede mig meget den
dag og snakkede med dyrehospitalet.

Hun tilbød mig en hunkat på ½ år, den takkede jeg PÆNT nej til. Hun var kun
kort inde på en hankilling og jeg ved ikke hvad det var. Jeg har ALDRIG sagt
at Rita avler på lort og møg og har hjertefejl overalt som det er
detåbentbart blevet til at jeg skulle have sagt!

Rita er dygtig men ikke et fejlfrit menneske som altid gør det rette - måske
nogen af Jer derude føler I er sådan? i så fald vil jeg da gerne lære
vedkommende at kende! Hvem er perfekt?? ingen...

Jeg er pisse træt og vanvittig gal lige nu - for hvorfor er det nu Ninas
skyld det hele? nææeh nej - dette er et debatforum hvor alle har lov at ytre
sin mening. et DEBAT forum og ikke et "hvem er mest skyldig" forum!

Hvis der er nogen her inde som er skyld i noget, så er det MIG! - jeg skulle
nemlig ALDRIG have henvendt mig her inde...ville ønske at jeg kunne spole
tiden tilbage eller stoppe en debat totalt når den går over i
mudderkastning!

RITA ER GOD NOK! men det er da klart at jeg ikke har mod på en killing mere
derfra. Ikke så meget fordi jeg tror at få en syg killing mere, men mere
fordi Rita og jeg ikke vil kunne have et 100% godt forhold efter Mikkels
død - jeg vil jo være rædselsslagen for den mindste smule tegn på sygdom fra
en evt. ny killing. Det må alle her inde da kunne forstå?

Jeg er ked af hvis det er blevet opfattet som om jeg er en lille møgtøs der
sidder og tuder, vræler og snøfter snot over Mikkel og bare vil hævne mig
mod Rita og hænge hende ud. Det har ALDRIG været min hensigt og jeg er ked
af at dette er foregået på denne måde.

Ja undskyld mig men jeg er fandme gal og træt af det her..

Min undskyldning skal gerne gå til Rita og jeg håber at hendes budbringere
vil være så venlige at vise hende dette indlæg.

Helle

Fra : Birgitte

Dato : 19-01-03 17:21

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min undskyldning skal gerne gå til Rita og jeg håber at hendes budbringere
> vil være så venlige at vise hende dette indlæg.

Hej Helle
Forstår så sandelig godt dine holdninger i denne sag, men forstår ikke
rigtig hvorfor du ikke har skrevet inde i den oprigtige tråd?
Du henviser til indlæget fra Kim til Nina, så rette plads ville jo være at
svare direkte under Kim.
Det gør jo ikke sagen eller debatten må jeg hellere sige lettere, når den
spredes rundt på den her måde.
Mvh Birgitte

Fra : Helle

Dato : 19-01-03 17:27

> [...]
> svare direkte under Kim.
> Det gør jo ikke sagen eller debatten må jeg hellere sige lettere, når den

Det er fordi den tråd er blevet SÅ lang og uoverskuelig - derfor startede
jeg en ny så ALLE kunne se den.

/Helle

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 17:30

Hej Helle,
Vil lige sige, at vi ikke holder os væk herinde fra, men personligt gider
jeg ikke gå ind i debaten, da det, som næsten altid, fristes jeg til at
sige, skal være personlig debat, hvor det gælder om, at gå efter de
forskellige personer....Uanset hvad man kommer med af indlæg, så er der
næsten altid en herinde, der skal hvæse af, hvad der bliver skrevet...Sådan
skal det åbenbart være......

Gad vide om der er nogle herinde, der bare sidder og venter på fejl fra
andre, så de kan fremhævde sig selv????

Henrik

Fra : Helle

Dato : 19-01-03 17:37

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in message
> [...]
skrevet...Sådan
> skal det åbenbart være......
>
> Gad vide om der er nogle herinde, der bare sidder og venter på fejl fra

Ja, sådan har jeg også tit tænkt. Jeg har kvalme, ondt i maven og er SÅ gal
lige nu! Det her er kørt alt for langt ud og handler åbentbart kun om hvem
der kan kører hinanden aller længst ned psykisk. Aldrig har jeg oplevet
noget lignende! Lad os da for pokker får en ordentlig tone her inde igen!
Der sidder heldigvis også ret mange søde og utrolig kærlige og reelle
mennesker her inde som jeg har stiftet bekendtskab med men der sidder så
sandelig også det modsatte!

/Helle

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 19-01-03 19:27

Hejsa!
Kan I for pokker ikke holde jeres diskussion om et for mange af os andre dybt
uinteressant emne i en enkelt tråd, i stedet for hele tiden at starte nye!!?
Evnen til at ignorere er vigtig i disse grupper, men for tiden er det jo nærmest
blevet nødvendigt at ophøje det til en kunstart i denne gruppe...

Sure hilsner
Dorthe

PS. Jeg håber du kommer over tabet af din kat, Helle, og finder en dejlig ny
killing på et tidspunkt. Husk der sidder mange killinger og katte på
internaterne og mangler gode hjem!

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 19-01-03 22:47

On Sun, 19 Jan 2003 17:09:31 +0100, "Helle" <krammemusen@hotmail.com>
wrote:

      Hej Helle :)

>Ja undskyld mig men jeg er fandme gal og træt af det her..

   Det kan jeg sådan set godt forstå. Jeg synes godt nok osse der
er blevet kastet meget med mudder her de sidste dage. En del indlæg
har været fornuftige og saglige - men alt for mange har været det rene
"Hvem har mest ret" og "Jer og hele jeres slæng" og hvad har vi ellers
:( Jeg kan godt forstå at du er gal over det - og træt af det.

>Min undskyldning skal gerne gå til Rita og jeg håber at hendes budbringere
>vil være så venlige at vise hende dette indlæg.

   Du har ikke så pokkers meget at undskylde. Du fremlagde sagen
som man nu bedst kan når man lige har mistet sin kat - og i mine øjne
fik du altså det mest væsentlige med. Men nogen sprang straks frem med
næb og klør - muligvis i den hensigt at beskytte dig på grund af de
ting du tidligere har været udsat for herinde - men det gav bagslag.
Det har sat dig og den opdrætter du valgte at købe kat fra og stole på
i et dårligt lys :( Det er bare så ærgerligt at nogen ikke blot mener
at de skal beskytte dig - men også vælger at insinuere vildt og
voldsomt. Jeg forstår godt at nogen protesterer over disse rygter -
men den tone som nogen har valgt at reagere i har været lisså slem som
de indlæg de svarer på. Og det avler altså aldrig noget godt at man på
den måde pløjer frem :((
   Desværre er det kun dig og Rita som det går ud over... Der var
altså nogen der aldrig lærte noget af de tråde der var sidst om
rygter....
   Jeg føler sgu med dig Helle - både over at miste mislingen som
du fik efter så megen kval og som både du og Emil var glade for - men
fandme osse fordi du igen bliver sat i en elendig position på grund af
rygtedannelser!

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.