28. februar 2003
Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 14:24

Årets mest spændende dato!!!

UDGIVELSEN AF CM4 (forventet dato)

Jeg KAN ikke vente længere, jeg KAN BARE IKKE!!!

Det bliver det største nogensinde, nogen kommentarer til spillet?!

MVh Anders

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 15:19

Ja, hvor har du datoen fra???
Er det endnu fra en eller anen butik, som prøver at tjene lidt penge på
forsalg eller????

Henrik

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-01-03 15:21

Andrew wrote:
> Årets mest spændende dato!!!
>
> UDGIVELSEN AF CM4 (forventet dato)

WTF er CM4?

Og hvorfor skulle det være så fedt?

Mvh

Bruno

Fra : Martin K

Dato : 19-01-03 15:23

iddqd@worldonline.dk wrote:
> WTF er CM4?

Uden at vide meget om det ville jeg tro Championship Manager 4. Men aner det
ikke.

> Og hvorfor skulle det være så fedt?

Kan heller ikke se det...

--
Martin K

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 16:35

> Uden at vide meget om det ville jeg tro Championship Manager 4. Men aner
det
> ikke.

> Kan heller ikke se det...

Ignoranter!

CM4 er det ultimative!

Så kan i gå hjem med alt jeres Counterstrike, Warcraft, Mafia, klan-crap

CM4 er SPILLÉT! (med tryk på É'et)

Med Venlig Hilsen
Anders

Fra : Martin K

Dato : 19-01-03 16:44

Andrew wrote:
> Ignoranter!

Det kan være du mener det...

> CM4 er det ultimative!

Som jeg har forstået det sidder man bare og ser på en masse lister med
spiller priser... Det *kan* da ikke være videre indspirende...

> CM4 er SPILLÉT! (med tryk på É'et)

Synes du! F1 2002 siger jeg. Her kører man da selv...

--
Martin K

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 17:02

Men hvor havde du datoen fra??????

Henrik

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 17:21

> Men hvor havde du datoen fra??????
>
> Henrik

Hej H.O.T

Jeg har datoen fra 2ndgames

Mvh Anders

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 18:11

> Hej H.O.T
>
> Jeg har datoen fra 2ndgames
>
> Mvh Anders
>
> Hvorfor skulle de kende datoen, når dem der udgiver spillet ikke kender
den????
Hvis du kigger på Eidos hjemmeside, står der februar, hvis du kigger under
sigames står der marts....Den 21 marts er blevet nævnt....Så du skal ikke
gøre dig de store forhåbninger før, at der er kommet en demo på gade......

Henrik

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 19-01-03 18:41

> [...]
> gøre dig de store forhåbninger før, at der er kommet en demo på gade......

Infogrames, som er dem der i sidste ende smider spillet ud i forretningerne,
har så vidt jeg husker ingen endelig udgivelsesdato på Championship Manager
4.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-01-03 15:21

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> mumbled something in

> Infogrames, som er dem der i sidste ende smider spillet ud i
> forretningerne, har så vidt jeg husker ingen endelig udgivelsesdato på
> Championship Manager 4.

men Ubi Soft som er dansk/svensk/norsk distributør af CM4 regner med
slutningen af februar !

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 20-01-03 17:30

> men Ubi Soft som er dansk/svensk/norsk distributør af CM4 regner med
> slutningen af februar !

Doh ja. Det er da også noget af en udenomsaftale. :)

Fra : Kasper

Dato : 20-01-03 13:40

On Sun, 19 Jan 2003 18:11:23 +0100, "H.O.T" <h.rasmussen@telia.com>
wrote:

> [...]
>gøre dig de store forhåbninger før, at der er kommet en demo på gade......

www.sigames.com

Sport Interactive's hjemmeside, folkene bag CM, som er aktive på de
forskellige forums. I øjeblikket er den planlagte dato, som Anders
siger, i slutningen af februar, men det kan selvfølgelig blive
udskudt.

Demoen udkommer 14 dage før udgivelsesdatoen, uanset om denne bliver
rykket eller ej.

--
Kasper

Fra : Klaus

Dato : 23-01-03 05:21

On Sun, 19 Jan 2003 17:21:26 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Hej H.O.T
>
>Jeg har datoen fra 2ndgames

Men den passer bare overhovedet ikke. Spillet kommer først i Marts, så
spar lidt på entusiasmen.
Det virker lidt latterligt og i hvert fald bedrøvende at se en tråd
banket op, når man lige har læst udviklernes udsættelse af spillet.

Udviklernes ord (www.sigames.com) vægter ligesom lidt mere end
2ndgames.

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 17:23

> Det kan være du mener det...

> Som jeg har forstået det sidder man bare og ser på en masse lister med
> spiller priser... Det *kan* da ikke være videre indspirende...

Så har du vist aldrig fordybet dig i det

> Synes du! F1 2002 siger jeg. Her kører man da selv...

enig, F1 2002 er da osse fedt

> --
> Martin K

Mvh Anders

Fra : / / dentro / /

Dato : 19-01-03 20:02

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

| Som jeg har forstået det sidder man bare og ser på en masse lister med
| spiller priser... Det *kan* da ikke være videre indspirende...

Hej navnebroder!

Umiddelbart ser bøger med flere hundrede sider fyldt med bogstaver da heller
ikke særlig spændende ud?
Det handler om at bruge sin fantasi i stedet for at få det hele serveret.

/ / dentro / /

Fra : Martin K

Dato : 19-01-03 20:16

/ / dentro / / wrote:
> Hej navnebroder!

Dav, dav...

> Umiddelbart ser bøger med flere hundrede sider fyldt med bogstaver da
> heller ikke særlig spændende ud?
> Det handler om at bruge sin fantasi i stedet for at få det hele
> serveret.

Det tror jeg ikke du kan sammenligne. Jeg vil da sige at jeg godt kan lide
at læse bøger, også tykke bøger. Men det skal være noget der er spændende,
ellers går man sq hurtigt død i det. Man skal være fænget af det. Og det er
jeg bare ikke af fodbold. Jeg kan godt se en landskamp i ny og næ eller an
CL finale, men så er det ligesom også det. Motorsport er ligesom mere mig.
Men sådan er vi jo så forskellige...

--
Martin K

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 19-01-03 22:00

On Sun, 19 Jan 2003 16:35:10 +0100, Andrew was forced by a great evil to
write in dk.spil.computer <b0egji$o2b$1@sunsite.dk>:

>det

>Ignoranter!
>
>CM4 er det ultimative!
>
>Så kan i gå hjem med alt jeres Counterstrike, Warcraft, Mafia, klan-crap
>
>CM4 er SPILLÉT! (med tryk på É'et)

rolig nu Anders rooolig!!
Bare fordi DU synes at spillet er DET FEDESTE til dato, er det ikke
ensbetydene med at, du må kalde alle der ikke synes at det er sejt for
"Ignoranter"!!! Alle har forskellig smag!!
Dette er en ng hvor alle skal have lov til at være!!
Selv dig!

--
Morten Granild Jensen aka KEMICASE aka Jamse__Bond
morten.granild@mail.tele.dk ICQ# 120333653

Fra : Øistein Wind

Dato : 19-01-03 23:17

> rolig nu Anders rooolig!!
> Bare fordi DU synes at spillet er DET FEDESTE til dato, er det ikke

Det er jo så godt nok ikke udkommet endnu, meeeeen...

> ensbetydene med at, du må kalde alle der ikke synes at det er sejt for
> "Ignoranter"!!! Alle har forskellig smag!!
> Dette er en ng hvor alle skal have lov til at være!!
> Selv dig!

Ligesom alle ng's på usenet sku jeg mene.

Men CM er i det hele taget et ret fedt spil, ligesom en masse andre spil.
Warcraft3, CS, Halflife ´, UT 2003, RA2 .

Der er mange... Men jeg glæder mig da osse til CM4 udkommer

Øistein

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 23:30

> [...]
> "Ignoranter"!!! Alle har forskellig smag!!
> Dette er en ng hvor alle skal have lov til at være!!

Rolig nu, Mulle.

Tag det ikke så tungt, det var nu med et smil på læben jeg sagde
"ignoranter", jf.

Jeg har da fuld forståelse for andres spilsmag, jeg giver bare udtryk for
min egen henrykkelse og glæden mig til at dette spil snart kommer

Mvh Anders

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 20-01-03 20:18

On Sun, 19 Jan 2003 23:29:51 +0100, Andrew was forced by a great evil to
write in dk.spil.computer <b0f8t1$a6$1@sunsite.dk>:

>aner

^^^^

> [...]
>
>Jeg har da fuld forståelse for andres spilsmag, jeg giver bare udtryk for
>min egen henrykkelse og glæden mig til at dette spil snart kommer

hehe ups så ikke smilyen^

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 19-01-03 16:18

Splinter Cell, Black Hawk Down og Unreal 2 bliver da federe !!!
-Niels-

Martin K <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b0ecbq$g0g$1@sunsite.dk...

Fra : Devast8or

Dato : 19-01-03 19:54

<homer>DF - Black Hawk Down......mmmmmmmm</homer>

Jeg har downloadet single player demoen igår og spillet den lidt, det ser så
fedt ud. Men damn hvor er det krævende. Jeg kører det med alt sat på low i
640x480 og alligevel kører det absolut ikke optimalt. (T-Bird 900, 256 PC133
RAM, GF 2 GTS 32 RAM). Godt der er en ny processor på vej i posten til mig
:)

BTW. Er der nogen der har fået multiplayer demoen til at virke? Jeg kan kun
spille LAN, hvis jeg prøver på nettet crasher den mens den loader :(

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 20:46

DEMO?`???

Fra : Devast8or

Dato : 20-01-03 12:35

Ja, demo.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 20:52

Og hvor har du fundet den henne????

Henrik

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 19-01-03 21:01

> Og hvor har du fundet den henne????

http://www.fileplanet.com/files/110000/118672.shtml

http://download.boomtown.net/Spilbare_demoer/3d_action_demo/black_hawk_down_
spdemo/

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 23:31
Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 19-01-03 23:34

> øhhhhhh

Ja?

Fra : Andrew

Dato : 20-01-03 01:59

> Ja?

Snakker vi ikke om CM4 i denne tråd?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 20-01-03 02:19

> Snakker vi ikke om CM4 i denne tråd?

Lige dér snakkede vi om singleplayerdemoen af Black Hawk Down :)

Fra : / / dentro / /

Dato : 20-01-03 16:02

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

| http://www.fileplanet.com/files/110000/118672.shtml

http://download.boomtown.net/Spilbare_demoer/3d_action_demo/black_hawk_down_
| spdemo/

Dumme spørgsmål skal besvares med dumme svar. Sådan Jacob!

Så kan han fandeme lære at læse!

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 20-01-03 18:01

> Dumme spørgsmål skal besvares med dumme svar. Sådan Jacob!
>
> Så kan han fandeme lære at læse!

Nu er singleplayerdemoen forholdsvis ny, så det kunne være at det rent
faktisk var den han spurgte efter.

Fra : Dopedog

Dato : 19-01-03 17:34

> [...]
>

> Jeg KAN ikke vente længere, jeg KAN BARE IKKE!!!
>
> Det bliver det største nogensinde, nogen kommentarer til spillet?!

Old news ... men jo, det bliver for fedt :)

-Ronnie

Fra : / / dentro / /

Dato : 19-01-03 20:07

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

| Årets mest spændende dato!!!
|
| UDGIVELSEN AF CM4 (forventet dato)
|

| Jeg KAN ikke vente længere, jeg KAN BARE IKKE!!!
|
| Det bliver det største nogensinde, nogen kommentarer til spillet?!

Well, jeg har set den der demo med 2d enginen.... Da jeg først hørte om det
forventede jeg ikke meget af det og regnede med at det ikke var noget jeg
ville komme til at bruge, men efter jeg har set hvordan det ser ud, tror jeg
faktisk det kommer til at fungere meget godt. Bolden bevæger sig nemlig i 3
dimensioner..!

CM's eneste svaghed er at når man har spillet på det samme spil i flere år;
så er det at de udgiver en ny i serien, og så kan man ikke spille videre på
sit yderst personlige spil, som faktisk er blevet ens liv! Jeg kunne godt
bruge lidt bagudkompatibilitet!

/ / dentro / /
....som stadigvæk at flytte til USA og sagsøge udgiverne/udviklerne for at
have isoleret mig på mit værelse med CM i ALT for stor en del af mit liv!

Fra : MJ

Dato : 19-01-03 21:29

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> / / dentro / /
> ...som stadigvæk at flytte til USA og sagsøge udgiverne/udviklerne for at
> have isoleret mig på mit værelse med CM i ALT for stor en del af mit liv!

Du kan nu nøjes med at flytte til England Sports Interactive har
hovedkvarter i London
Så du behøver ikke at spare så længe LOL

Fra : Henrik

Dato : 19-01-03 23:08

> [...]
>

> Jeg KAN ikke vente længere, jeg KAN BARE IKKE!!!
>
> Det bliver det største nogensinde, nogen kommentarer til spillet?!

Er Colin McRae serien ikke kun nået til v. 3 ? Og skulle det ikke kommer
noget senere ?

Mvh
Henrik

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 23:33

> Er Colin McRae serien ikke kun nået til v. 3 ? Og skulle det ikke kommer
> noget senere ?
>

> Mvh
> Henrik

uhadadadada, du siger noget. Det spil glæder mig GODT nok også til!

Hvornår er det 3'eren kommer, det blir' da stort!

Mvh Anders