"Roger & me" i aften
Fra : Michael Westi

Dato : 19-01-03 15:57

Vil bare reminde, at i disse tider med den store interesse for "Bowling for
Columbine",
sender Sverige 2 kl. 22.15 Michael Moore´s "Roger & me" fra 1989.

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : lise hansen

Dato : 19-01-03 17:52

Tusind tak på tippet. Jeg har i lang tid haft lyst til at gense filmen.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-01-03 18:03

Michael Westi skrev:

> Vil bare reminde, at i disse tider med den store interesse for
> "Bowling for Columbine", sender Sverige 2 kl. 22.15 Michael
> Moore´s "Roger & me" fra 1989.

Excellent. Det bliver en god opvarmning til, når jeg skal se
bowlingfilmen i næste uge. Det var hans debutfilm, ikke sandt?

--
Mvh. Peter
"Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!"

Fra : Michael Westi

Dato : 19-01-03 21:00

> [...]
>
> --
> Mvh. Peter
> "Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!"

Jo, det mener jeg det var. Han lavede den da han svjh selv blev ramt af GM´s
politik.