udekat???
Fra : Pia J

Dato : 19-01-03 13:11

Muddi fik lov at komme ud i dag for første gang siden hun dukkede op hos os.
Det varede ca. 3 minutter, og I kan se på hendes profil, hvor langt hun
kom...

næ, man ved vel, hvor der er godt!

Mon ikke vi kan kalde redningsaktionen en succes?

:Pia

Fra : Camilla Larsen

Dato : 19-01-03 13:17

On Sun, 19 Jan 2003 13:11:29 +0100, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
>næ, man ved vel, hvor der er godt!
>
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=27
>
>Mon ikke vi kan kalde redningsaktionen en succes?

Hejsa Pia

Ja jeg er slet ikke et sekund i tvivl om at Muddi kom til den rigtige
dør den kolde decemberdag. Hun ser rigtig flot og dejlig ud på
billedet udenfor døren

Så jow redningsaktionen må da være en succes*S*

I øvrigt så ville jeg da også helst blive et sted hvor jeg bliver
tilbedt af Felix og Hannibal*GG*
--
Camilla

Fra : H.O.T

Dato : 19-01-03 13:19

Hun ser godt nok dejlig ud....
Men er hun lige så fræk som hendes ansigt ser ud til?????

Henrik

Fra : Ragna

Dato : 19-01-03 13:21

>Mon ikke vi kan kalde redningsaktionen en succes?

Jo, bestemt! Det lyser ud af Muddi, at hun er blevet en glad (og rask!) kat.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 19-01-03 14:15

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Mon ikke vi kan kalde redningsaktionen en succes?

Ej, hvor er hun altså skøn. Havde jeg turdet få en hunkat havde jeg
nappet hende fra dig
Det er skønt når man er del af en vellykket redningsaktion

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-01-03 15:26

Hej Pia

Hvor er det bare skønt at det hele er gået så godt

Store næsemøzzer til hele banden
--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : maz

Dato : 19-01-03 17:01

> Mon ikke vi kan kalde redningsaktionen en succes?
> :Pia

Dejligt med en lille update - og bestemt en succés. Hun ser ud til at have
det rigtig godt hos jer. Det var bare Muddi's held, at hun fandt jer :)) Lad
os håbe, at hun bliver hos jer - men mon ikke ??

:) maria