MS Windows
briani 27239
slet af indtastede og gemte søgeord?
Fra : Caz

Dato : 19-01-03 14:03

Når man f.eks. i Google søger efter en bestemt ting eller et emne, gemme MS
de ord der er anvendt- så jo senere ikke behøver at skrive så meget.

Men hvordan sletter man disse ord- og i hvilken fil står de?

Carsten

Fra : Leony

Dato : 19-01-03 14:10

"Caz" <security_50@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så meget.
> Men hvordan sletter man disse ord- og i hvilken fil står de?

Brug piletasterne til at markere det du vil slette og tryk på delete.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Caz

Dato : 19-01-03 14:13

> Brug piletasterne til at markere det du vil slette og tryk på delete.
> --

.... er de så slettet permanent? jeg tvivler umiddelbart.

Jeg tænker noget i retningen af, at andre ikke skal kunne se hvad man har
søgt efter...

Carsten

Fra : Leony

Dato : 19-01-03 14:21

> ... er de så slettet permanent? jeg tvivler umiddelbart.
> Jeg tænker noget i retningen af, at andre ikke skal kunne se hvad man
> har søgt efter...

Umiddelbart vil jeg sige at det er så permanent som det kan blive. Hvis
du tvivler så kan du prøve: Internetindstillinger -> fanebladet
indhold -> klik på Autofuldførelse. Der er lidt læsning her:
http://familyinternet.miningco.com/library/weekly/aa072501d.htm

Husk også at slette midlertidige filer, history osv.

Fra : Caz

Dato : 19-01-03 14:26

> [...]
> http://familyinternet.miningco.com/library/weekly/aa072501d.htm
>
> Husk også at slette midlertidige filer, history osv.

Tak du- jeg må vist give dig ret alligevel... kastede mig lige ud i at
prøve

Carsten

Fra : Leony

Dato : 19-01-03 14:31

> Tak du- jeg må vist give dig ret alligevel... kastede mig lige ud i
> at prøve

OK