Netgear RT311 router -> intet Inet ??
Fra : Simon - [8230]

Dato : 19-01-03 13:03

Hey alle

Håber der findes et klogt hoved der kan hjælpe mig med et problemos....

Jeg har configureret min Cable/adsl router (netgear RT311) til at route
internettet/lan rundt i vore hus... og jeg startede med at loade default
indstillinger... ingen problemer hertil.
Jeg får konfigureret routeren og kan se at den router adresser ud til
netværket som den skal, men på WAN siden(mit Inet) kan jeg ikke få
forbindelse til ??
Jeg har TeleDK bredbånd 512/512 via modem.
Jeg har indtastet brugernavn og pass korrekt. Jeg har indtastet DNS serverne
rigtigt... og det skulle virke.... men det gør det ikke

Kablerne jeg bruger til forbindelsen er alm. netkabel altså ikke crossover,
altså som manualen foreskriver...
Når jeg går ind i routeren over telenet, kan jeg se at LAN køre 100mps - men
at WAN bruger Dial ?? hvor ændre jeg det henne - tror det er det ??

Simon
8230 Åbyhøj