Kan jeg få et online job?
Fra : CopyCat

Dato : 19-01-03 12:29

Godag.

jeg er en ung på snart 21 år og jeg ville gerne i kontakt med folk på
nettet, der søger en fyr til at anmelde playstation spil eller film.

Jeg har selv en masse film liggende, plus en rimelig stor samling, af
playstation1 spil.

jeg arbejder gratis - kan overholde en deadline plus jeg er meget på
nettet i min fritid.

Kan I/du hjælpe mig.

Mit navn er Benjamin Petersen og min e-mail adresse er følgende:

benjamin_petersen@yahoo.dk

På forhånd tak!

Fra : jopa

Dato : 19-01-03 13:08

"CopyCat" skrev bla.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-01-03 13:57

jopa wrote:

> Næ

<PLLLLLSST> shit, der røg min morgenkaffe sq ud over tastaturet! LOL :)

--
Martin L. Johansen

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-01-03 19:08

CopyCat wrote:

> [...]
> nettet i min fritid.
>
> Kan I/du hjælpe mig.
>
> Mit navn er Benjamin Petersen og min e-mail adresse er følgende:

Tror du ikke at vi selv havde taget djopet hvis det fantes?