Asus P2DS - ingen blæser...
Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 19-01-03 10:34

Hej, I er tydeligvis så kloge i disse grupper (-: Kan nogen hjælpe med
dette:

Jeg har et halv-gammelt Asus P2DS kort (Dual slot1 & SCSI), men efter en
periode, kommer der ikke spænding til CPU blæseren, jeg har prøvet at
forbinde til andre blæser stik, uden effekt.

Hvad kan årsagen være til dette? Kan man eventuelt hente spænding andre
steder, og kender I til eventuelle "strømtyve", Y-stik etc.?

/Kim

Fra : Troels Hansen

Dato : 19-01-03 11:02

Kim Bjoern Nielsen wrote:
Kan man eventuelt hente spænding andre
> steder, og kender I til eventuelle "strømtyve", Y-stik etc.?
>
> /Kim

Tag og brug gul + sort ledning fra din PSU. De forsyner med 12v.

Fra : C o p y C a t

Dato : 24-01-03 22:09

> [...]
> periode, kommer der ikke spænding til CPU blæseren, jeg har prøvet at
> forbinde til andre blæser stik, uden effekt.

Måske fordi at den er sat til at slukke for blæseren når computeren går i
dvale ... ? .. det kan måske sættes op i biosen ...

~~Frank.,