Hjemmeside
Fra : Luftkaptajnen

Dato : 19-01-03 10:10

Jeg har lavet en hjmmeside i FP, og nu jeg gerne have den ind i de
forskellige søgemaskiner.

Skal jeg ind på de forskellige søgemaskiner og tilmelde mig eller findes der
et program der kan gøre det for mig ?

Hilsen

ELM

--

Hjælp Til PC & Web ?
http://home19.inet.tele.dk/elm3

Fra : Nakita

Dato : 19-01-03 17:28

På de hjemmesider jeg redigerer har jeg i sidernes titler sat en del
relevante ord - ens på alle siderne - og det har meget hurtigt givet
bonus i Google.

Klik med højre museknap - egenskaber for side - og skriv på linjen
titel.

Det pudsige var også, at da jeg en dag i KanDu henviste til min side med
http-adressen, var der et hit på Google et par dage efter med henvisning
til spørgsmålet i KanDu.

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-01-03 21:11

Luftkaptajnen skrev bl.a.:
> Jeg har lavet en hjmmeside i FP, og nu jeg gerne have den ind
> i de forskellige søgemaskiner.
>
> Skal jeg ind på de forskellige søgemaskiner og tilmelde mig
> eller findes der et program der kan gøre det for mig ?

Prøv at kikke på denne side. http://home3.inet.tele.dk/elgo/

Lars Raaby