Hana-bi på DVD
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-03 01:56

Jeg så lige noget af Hana-bi på TV2 og nu må jeg bare have den på DVD.
Den er ikke udgivet i DK, så nu står valget mellem en R2 fra Momentum
films og en R3 (vist nok R0) fra Spectrum, som er koreansk.
Sidstnævnte har jeg kun kunnet finde hos www.dvdasian.com som sælger
den for $28 inkl. fragt. Er der andre steder hvor man kan få R3
versionen, som vist nok går for at være den bedste? R2 versionen er
fra Momentum, fra hvem jeg har Terminator 2 Ultimate Edition og Basic
Instinct, begge to er meget gode udgivelser. Men det kunne være sjovt
at prøve den koreanske

Mvh
Jean-Pierre

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-03 02:28

On Sun, 19 Jan 2003 01:56:01 +0100, Jean-Pierre <> wrote:

Nu har jeg fundet den på http://www.hkflix.com/ til $23,7 inkl. fragt.
Men den er, som www.dvdasian.com, en amerikansk forhandler og derfor
bliver jeg bombarderet med told og afgifter, så jeg tænkte om der ikke
er en UK forhandler, der har den koreanske version?

Mvh
Jean-Pierre

Fra : Michael Westi

Dato : 19-01-03 05:09

<Jean-Pierre> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kkvj2vk3l9medp5npg4gnu9n0v19mnm4qo@4ax.com...
> [...]
> bliver jeg bombarderet med told og afgifter, så jeg tænkte om der ikke
> er en UK forhandler, der har den koreanske version?

www.bensonsworld.co.uk har den. Koster £15.99
http://www.mrbensons.co.uk/rb/newdetail.asp?product=7000000060846&feature=y

Og nul probs. med told
--
Mvh Michael (2920)
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Michael Westi

Dato : 19-01-03 05:11

PS. Det er Momentum versionen...

Fra : Jens Thomsen

Dato : 19-01-03 12:09

<Jean-Pierre> skrev i en meddelelse

> Jeg så lige noget af Hana-bi på TV2 og nu må jeg bare have den på DVD.
> Den er ikke udgivet i DK, så nu står valget mellem en R2 fra Momentum
> films og en R3 (vist nok R0) fra Spectrum, som er koreansk.

Jeg kender desværre ingen koreanske forhandlere (leder selv efter den
koreanske udgave af Yi-Yi), men som alternativ kan du overveje den franske
R2. Den har engelske undertekster og er modsat Momentums udgave i 16:9/
anamorphic widescreen.

Kan købes hos:
http://www.cinestore.com/html/first_home.php
http://www.dvdzone2.com/dvd/

MVH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-03 04:32

<Jean-Pierre> wrote in message
> Jeg så lige noget af Hana-bi på TV2 og nu må jeg bare have den på DVD.
> Den er ikke udgivet i DK, så nu står valget mellem en R2 fra Momentum

Af den snes japanske film jeg har set i Grand, fordi min
Glistrup&Nietzsche-betagethed og min kone gør mig nysgerrig om hvordan
vi bedst kopierer dette overlegne land,
- er Hana-bi klart den bedste.

Håber nogen finder ud af, hvordan den kan købes på nettet - nogle
Blockbuster og Playtime har den vist stadig på VHS

Fra : Ole Kofoed

Dato : 22-01-03 22:00

> [...]
> den for $28 inkl. fragt. Er der andre steder hvor man kan få R3
> versionen, som vist nok går for at være den bedste?

http://global.yesasia.com/ har den koreanske udgivelse til US$21 og gratis
porto ved ordrer over $49. Jeg har læst på et engelsk forum at de sender
fra England, men om det kun gælder de engelske kunder eller hele Europa ved
jeg ikke.

Mvh.

Ole

Fra : Casper Kvan Clausen

Dato : 23-01-03 10:23

Ole Kofoed <news@dvd-basen.dk> wrote:

> [...]
> fra England, men om det kun gælder de engelske kunder eller hele Europa ved

Det svinger meget; jeg har fået varer fra dem der har været sendt fra hhv.
USA og Hong Kong. Dog er det en 6-8 måneder siden jeg sidst handlede med
dem, så det kan være de har ændret praksis.

- Kvan.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 23-01-03 14:16

"Casper Kvan Clausen" <kvan@kvans.dk> skrev i en meddelelse:

> Det svinger meget; jeg har fået varer fra dem der har været sendt fra hhv.
> USA og Hong Kong. Dog er det en 6-8 måneder siden jeg sidst handlede med
> dem, så det kan være de har ændret praksis.

Det skulle være en rimelig ny ting. Jeg håber det holder stik, for der røg 4
koreanske DVD'er i kurven i aftes:)

Mvh.

Ole

Fra : Ole Kofoed

Dato : 27-01-03 09:21

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle være en rimelig ny ting. Jeg håber det holder stik, for der røg
4
> koreanske DVD'er i kurven i aftes:)

Er lige modtaget, de blev sendt fra Hong Kong...

Mvh.

Ole