Wap (mail) problem på min T65
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 18-01-03 23:28

Hej i gruppen,

Jeg har erhvervet mig en brugt Ericson T65, den kan en masse som jeg nu
forsøger at sætte mig ind i. Har indtil nu haft en gammel Nokia 5110
(udemærket telefon dog)

Har problem med at læse mail (som skulle kunne lade sig gøre) på min T65.
Har et Tiscali simkort i (nu Smarttalk debitel) som bruger TDC's net og jeg
kan da også fint komme på internettet via telefonen.
Men når jeg prøver at læse mail, ved at indtaste mailadresse og password,
kommer blot besked om at adresse eller pass er forkert (men det er det ikke)
hvad har jeg overset

mvh Johnny Haugaard

Fra : Fischer

Dato : 19-01-03 08:22

> [...]
> på min T65. Har et Tiscali simkort i (nu Smarttalk debitel) som
> bruger TDC's net og jeg kan da også fint komme på internettet

Når du skriver "komme på internettet", så mener du vel Wap?

For at checke din POP3 mail direkte, skal du 'rigtigt' på internettet - ikke
bare via Wap.
Du skal altså have en konto som giver dig internet-adgang fra en
mobiltelefon.
CyberCity og til dels Get2net har gratis internet-abonnementer som kan
dette. Ellers er der kun betalings-abonnementer som f.eks. TDC NetPlus der
kan dette.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.