ericsson headset ?
Fra : Brian K

Dato : 18-01-03 22:10

Hej

hvilken er deres top model ?

HBH-15
HBH-20
HBH-30

umidelbart må man jo tro at det er HBH-30 (men "tro" det er noget der
foregår i kirken, så derfor spørger jeg liiiige jer herind)

Og er HBH-30 pengene værd ?

Jeg har en T68 (med den første software version), overvejer at få den
opgraderet til T68I, men har fået af vide at så får man slettet alle telefon
nummre)

Mvh
brian

Fra : JMo.

Dato : 18-01-03 22:57

"Brian K" <brian@nospam.com> wrote in

> HBH-15
> HBH-20
> HBH-30

HBH-15 og HBH-30 er "headset"
hvor HBH-20 er "portable handsfree"

- dvs. to forskellige koncepter: Headset er med boom-arm, hvor port.HF er
med mic. på ledningen.

15 og 20 blev lanceret ca. samtidig, og 30 er kommet til senere som afløser
for 15'eren.

30'eren er dog ved at blive udfaset til fordel for HBH-60 - jeg har dog
ikke lige nogen release-dato (hvis den overhovedet er fastsat) ved hånden.

Iøvrigt er der igen begyndt at komme rygte om at HDW-2 fra Nokia er på
trapperne (i løbet af februar). Så nu må vi se om den kommer i denne
omgang.

Fra : Brian K

Dato : 18-01-03 23:22

Hej

takker for svaret

mvh
brian

Fra : BorreBoy

Dato : 19-01-03 17:29

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en T68 (med den første software version), overvejer at få den
> opgraderet til T68I, men har fået af vide at så får man slettet alle
telefon
> nummre)

Naturligvis bliver numrene ikke slettet. Du kan jo evt. kopiere dem over på
sim-kortet, hvis du er i tvivl.
Se at få den opdateret. Du får en meget hurtigere telefon ud af det.

Fra : Brian K

Dato : 19-01-03 20:04

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Naturligvis bliver numrene ikke slettet. Du kan jo evt. kopiere dem over

> sim-kortet, hvis du er i tvivl.
> Se at få den opdateret. Du får en meget hurtigere telefon ud af det.

Hej

jeg fik af vide at service centret at ALT i telefonen blev nulstillet (incl
telefonnummre) og jeg har flere tlf nummre i telefonen end der kan være på
kortet

så jeg skal lige finde på en eller anden måde at føre numrene over i PC'en
eller via WAP til homepage (et eller andet)
Mvh
brian

Fra : BorreBoy

Dato : 19-01-03 21:26

> [...]
(incl
> telefonnummre) og jeg har flere tlf nummre i telefonen end der kan være på

Jeg har fået opdateret min 3 gange, og har ikke mistet nogle oplysninger. Du
kan evt. købe en chippy 2000 - den kan tage backup af din telefon...

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 19-01-03 22:16

Eller blot bruge IR.

Kenneth Koustrup

Fra : JMo.

Dato : 19-01-03 22:47

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> wrote in

> Jeg har fået opdateret min 3 gange, og har ikke mistet nogle
> oplysninger. Du kan evt. købe en chippy 2000 - den kan tage backup af
> din telefon...

Correct me if I'm wrong - men Chipy er da en SIM-kort læser, ikk??

Iøvrigt /kan/ det ske at en opdatering sletter indholdet i telefonen. Men
det er langt fra hvergang det sker.

Fra : ct

Dato : 20-01-03 20:25

> Se at få den opdateret. Du får en meget hurtigere telefon ud af det.

Så vil jeg nødig have set den gamle version - jeg har den seneste sw og jeg
synes den er langsom.

claus