Hard Truck - 18 wheels of steel, hvad med ~
Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 00:36

Hej

Er der nogle der kunne fortælle lidt om Hard Truck - 18 wheels of steel?
Er det sjovt? det lyder sgu meget sjovt.

Findes der egentlig spil hvor man er buschauffør?

Mvh Anders

Fra : SvendeBent

Dato : 19-01-03 01:05

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Er det sjovt? det lyder sgu meget sjovt.
>
> Findes der egentlig spil hvor man er buschauffør?

Tjaaa... det er ret skod.. men spillede det aligevel da de var sjove at
køre.. LIDT realistik er det vel ....

Buschaffør har jeg altid kunne tænke mig at spille.. men tvivler på det
nogensinde bliver lavet. hehe

Togsimulatore er der nogle af idag.. UHA jeg er glad ;) hehe.. hov, det var
vidst et lille sidespring.

Fra : Andrew

Dato : 19-01-03 01:35

> [...]
> nogensinde bliver lavet. hehe
>
> Togsimulatore er der nogle af idag.. UHA jeg er glad ;) hehe.. hov, det

Der burde helt klart være en buschauffør simulator!

Togsimulatorer har aldrig rigtig tændt mig, men hver sin smag

Jeg er nu engang mest til simulatorer der er så realistiske som overhovedet
muligt

Mvh Anders

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 19-01-03 02:51

Tror det tætteste jeg lige kommer er denne bus til "Racer", men en
bussimulator ka' jeg ikke komme på.
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=56119

Havd med "Mercedes Benz Truck Racing", det er faktisk et kvalitetsprodukt...
og racertrucks smager da en anelse af busser ;)

Mikkel

Fra : . . .

Dato : 19-01-03 08:04

> Findes der egentlig spil hvor man er buschauffør?

http://dreamcast.ign.com/articles/163/163166p1.html (review)
http://www.ncsx.com/ncs050701/tokyo_bus_guide.htm (ps2)

Tokyo Bus Guide, til dreamcast og ps2 (på japansk) =)

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 19-01-03 16:17

Hvis du er til realistiske simulatorer så burde du nok kigge på kampvogns
sumulatoren Steel Beasts der simulerer M1A1 Abrahams og Leopard 2.
Eller hvis du virkelig vil have realisme så få fat i flysiumulatoren Falcon
4.0 eller den næsten ligeså realistiske Jane's F/A18.
-Niels-

.. . . <no@way.ever> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.18946c3db07ecdd3989690@news.worldonline.dk...