Hvor købes Studs til bruseren ?
Fra : Bo

Dato : 18-01-03 16:47

I filmen Jespers Verden ser vi hvordan han skruer en galvaniseret rørlignende studs på
håndbruseren, den har små fine huller så vandet kan løbe ud.

Vi ser hvordan han sætter den ganske langsomt op i sit glatbarberede anushul og rengører
på denne måde den indvendig, trækker den langsomt ud og tisser så vandet ud af sit anushul
dette gør han flere gange til han er helt ren indvendig.

Hvor købes sådan en VVS "studs" (den fåes ikke i diverse sex-butikker)

vh
bo

Fra : Claus

Dato : 19-01-03 00:36

> Hvor købes sådan en VVS "studs" (den fåes ikke i diverse sex-butikker)

Hej Bo

Du kan finde den hos www.sexbutik.dk under Kliniksex.

Anal/Vaginal douche

mvh

Claus

Fra : Bo

Dato : 19-01-03 14:02

"Claus" <icfjern_dette@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Bo
>
> Du kan finde den hos www.sexbutik.dk under Kliniksex.
>
> Anal/Vaginal douche

Ja det er den, men hvorfor skal en sexbutik tjene så meget

Jeg vil alligevel prøve om ikke Silvan kan tage den hjem fra en grossist, nu ved jeg hvad
den hedder og hvordan jeg kan vise printet til en "mandlig" indkøbschef i Silvan

Aluminiums IntimDouche til grundig og perfekt intim hygiene i vagina og anus
området.
Nem at bruge: skru blot bruse hovedet af, og monter douchen.
Til 1/2" gevind.
Aluminium - Rustfri
Længde 15 cm, ø ca. 2 cm
Kr. 398,00
Den kan laves i østen for max en 50-er

Fra : noname

Dato : 23-01-03 13:35

Lad endelig være med at handle hos sexbutik.dk.

Har stadig varer til gode fra d. 1. oktober og de ignorerer alle
henvendelser jeg sender til dem. Har ovenikøbet forudbetalt men de vil
heller ikke føre pengene tilbage på min konto.

Kort sagt: Et lortested at handle.

Fra : Kasper

Dato : 24-01-03 16:17

"noname" <noname@noname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvendelser jeg sender til dem. Har ovenikøbet forudbetalt men de vil
> heller ikke føre pengene tilbage på min konto.

Rart at vide !!!

Fra : PerinoUK

Dato : 25-01-03 09:52

"Jespers Verden" - Hvad er det for en film? Lyder interesant!

Fra : Sine

Dato : 26-01-03 03:48

> [...]
> dette gør han flere gange til han er helt ren indvendig.
>
> Hvor købes sådan en VVS "studs" (den fåes ikke i diverse sex-butikker)

Hej Bo..

Du kan også finde tingesten i Paradis' online shop..
http://www.butikparadis.dk/
Hvis du går ind under SM-univers, og vælger klinik-udstyr, så finder du den
nede ved siden af de der udblokningsremedier.. Tror nok de er til
urinrørshalløj (?)
Der er også "Stål bruseren" helt nede i bunden..
Der er dog langt fra deres pris (459,-) (499,- for stål bruseren) til de
50,- som du vil gi'.. *G*

Held og lykke med jagten..

Venlig hilsen Sine