billige CD'er på nettet???
Fra : wonko the sane

Dato : 18-01-03 23:37

hvor er det bedste sted at købe cd'er på nettet,
det skal være et EU-land.

jeg har selv kikket på amazon.co.uk, men der må være nogle der er billiger,
er der ikk'.

Wonko The Sane

Pabbay (n.)(Fencing term)
The play, or manoeuvre, where one swordsman leaps
on to the table and pulls the battleaxe off the wall.
-Douglas Adams: The Deeper Meaning of Liff

Fra : zcully

Dato : 19-01-03 00:24

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> The play, or manoeuvre, where one swordsman leaps
> on to the table and pulls the battleaxe off the wall.
> -Douglas Adams: The Deeper Meaning of Liff

Den har vist været oppe at vende nogle gange!!!

Jeg bruger:

www.futureent.com
www.cdwow.com
de er begge portofrie.

www.amazon.co.uk
www.hmv.co.uk
Her ryger der så porto på.

/Zcully

Fra : -V-

Dato : 19-01-03 00:33

wonko the sane wrote:
> hvor er det bedste sted at købe cd'er på nettet,
> det skal være et EU-land.
>
> jeg har selv kikket på amazon.co.uk, men der må være nogle der er
> billiger, er der ikk'.

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#køb

-V-

Fra : - A

Dato : 19-01-03 15:05

On Sat, 18 Jan 2003 23:36:54 +0100, "wonko the sane"

http://www.billigmedien.de/

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-01-03 15:21

"- A" <no@way.net> wrote in message
> http://www.billigmedien.de/

Ja, det er jo ganske billigt, men indholdet er desværre ikke så godt :)

/Nikolaj

Fra : Pia.H.

Dato : 19-01-03 15:27

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> The play, or manoeuvre, where one swordsman leaps
> on to the table and pulls the battleaxe off the wall.
> -Douglas Adams: The Deeper Meaning of Liff

Og der er også www.cdon.com

Pia

Fra : Jan Konstmann

Dato : 22-01-03 14:48

Hvis man sammenligner, som jeg har gjort et par gange, så er
"www.gufmusik.dk" tit de billigste. I hvert fald hvis det ikke er det
nyeste nyeste, man ønsker. Og så har de også "rigtige" butikker.