Temaet til Robinson...
Fra : Kolle

Dato : 18-01-03 20:02

hej ng.
jeg vil høre om der er en klog mand som kan fortælle mig hvad det
instrumentalnummer som er kendt fra robinson.

hvad hedder det, og hvem har lavet det.

Desuden er det udgivet på en CD , nogle der ved hvad den hedder ??

Rags

---

Fra : -V-

Dato : 18-01-03 20:25

Kolle wrote:

> [...]
>
> hvad hedder det, og hvem har lavet det.
>
> Desuden er det udgivet på en CD , nogle der ved hvad den hedder ??

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=robinson&meta=gro
up%3Ddk.kultur.musik.*>

Peter G: Skal den i OSS'en?

-V-

Fra : Kolle

Dato : 18-01-03 20:45

undskyld men hvad betyder det ???
linket virker desvære ikke, så det hjælper mig ikke til at finde ud af hvad
svaret går ud på.

Rags

---

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-01-03 20:56

"Kolle" <rags@clan-tfc.dk> wrote in message
> undskyld men hvad betyder det ???
> linket virker desvære ikke, så det hjælper mig ikke til at finde ud af
hvad
> svaret går ud på.

Der står kort og godt, at dette spørgsmål er blevet stillet 117 gange før,
og at det kan findes ved at søge i google's news-search. Det her link skulle
virke:

http://shor.ter.dk/787520366

/Nikolaj

Fra : -V-

Dato : 18-01-03 22:15

Kolle wrote:
> undskyld men hvad betyder det ???

Det er svaret på det du spurgte om.

> linket virker desvære ikke,

Ikke det?

>så det hjælper mig ikke til at finde ud af hvad svaret går ud på.

Ikke det?

-V-

PS: Tak, Nikolaj. Du er _alt_ for god af dig.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 19-01-03 20:21

> Det er svaret på det du spurgte om.

> Ikke det?

> Ikke det?
>
> -V-

Folk fortjener et ordentligt svar.

> PS: Tak, Nikolaj. Du er _alt_ for god af dig.

Og du er _alt_ for doven af dig...

Istedet for det svar du gav, kunne du blot have skrevet at de kunne slå op
på google, gå ind i groups, finde dk.kultur.musik, og derfra søge på deres
spørgsmål.

Morten Nielsen

I'll see you on the dark side of the moon
-Pink Floyd

Fra : -V-

Dato : 20-01-03 00:40

Morten Nielsen wrote:
> Folk fortjener et ordentligt svar.

Og det synes du ikke at han fik?

> Og du er _alt_ for doven af dig...

Ja, det er jeg da nok i visse sammenhænge, men ikke i denne.

> Istedet for det svar du gav, kunne du blot have skrevet at de kunne
> slå op på google, gå ind i groups, finde dk.kultur.musik, og derfra
> søge på deres spørgsmål.

Jeg beklager, at mit svar ikke lever op til dine, på Kolles vegne fremsatte,
krav.

En anden gang skal jeg tænke over modtagerens villighed og evne til at
modtage et svar, hvor det kræver et sekunds tankevirksomhed at klikke på et
fungerende (ja!) link, og scrolle ned til svaret på det stillede spørgsmål.

-V-

Fra : Peter G

Dato : 19-01-03 15:18

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

>Peter G: Skal den i OSS'en?

Har Troels den ikke på sin side?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : -V-

Dato : 20-01-03 01:13

Peter G wrote:

> Har Troels den ikke på sin side?

Ikke så vidt jeg kan se, nej.

Det er denne [<http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/>] du mener,
ikke sandt?

-V-

Fra : Peter G

Dato : 20-01-03 17:41

>Ikke så vidt jeg kan se, nej.
>
>Det er denne [<http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/>] du mener,
>ikke sandt?

Jo. Så er det retoriske spørgsmål om den ikke hører til på den side da
den er relateret til en TV-serie.
Jeg sender ham en mail med de relevante oplysninger.

Fra : Troels

Dato : 20-01-03 17:50

> Jo. Så er det retoriske spørgsmål om den ikke hører til på den side da
> den er relateret til en TV-serie.
> Jeg sender ham en mail med de relevante oplysninger.

Jeg ved godt den er lidt outdatet efterhånden, men jeg har fået styr på
MySQL (ca.) nu, så jeg regner snart med at opdaterer den, nu hvor der er
lidt lettere.

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-01-03 19:24

"Peter G" <PeterNOSPAMPedal@gmx.net> wrote in message
> Jo. Så er det retoriske spørgsmål om den ikke hører til på den side da
> den er relateret til en TV-serie.
> Jeg sender ham en mail med de relevante oplysninger.

Er Robinson ikke snarere en forlænget rekvalmeblok?

/Nikolaj

Fra : Peter G

Dato : 20-01-03 23:34

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>Jeg ved godt den er lidt outdatet efterhånden, men jeg har fået styr
>på MySQL (ca.) nu, så jeg regner snart med at opdaterer den, nu hvor
>der er lidt lettere.

Hehe, jeg skal ikke være den der kaster med sten da OSS'en selv bor i
et selvbygget glashus ;)
Desuden ser jeg helst at folk prøver at bruge Google først.

Da du nu har vist at du er vidende om emnet vil jeg undlade at sende
den email. Så sparer man de elektroner.

Fakta, Føtex og Netto om melodi til øråd:
Gruppen Bliss med "Lost Soul", udgivet på Robinson-Cd'erne.

Fra : Peter Theglev

Dato : 19-01-03 11:37

Bliss - Lost Soul.
Findes på "Robinson" cd'en.
Købt for en flad 10'er i T.P.

Peter

Fra : Steam80

Dato : 19-01-03 12:35

Hejsa...

Jeg har nu hørt en anden udgave (dance) det er Headphone crew - lost soul

mvh.

Søren

Fra : Peter Theglev

Dato : 19-01-03 14:57

Jeps, men Bliss har skrevet nummeret, og det er den version, man hører i
Robinson.