Soundtracks - Hvor??
Fra : zcully

Dato : 19-01-03 00:13

Jeg er på udkig efter div. ældre soundtracks.
Er der et sted hvor de har et stort udvalg? Jeg leder specielt efter The
Rock, The Untouchables og Black Rain. Alle 3 skal være scoren fra filmene.
Jeg har prøvet at kigge ved bl.a. Dvdoo, men de har dem ikke.

Nogen forslag?

/Zcully

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-01-03 00:19

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Rock, The Untouchables og Black Rain. Alle 3 skal være scoren fra filmene.
> Jeg har prøvet at kigge ved bl.a. Dvdoo, men de har dem ikke.

Har du prøvet cdon.dk? Det kan være de har.. Eller brugt google? Er også en
mulighed..

Mikael

Fra : zcully

Dato : 19-01-03 10:18

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har du prøvet cdon.dk? Det kan være de har.. Eller brugt google? Er også
en
> mulighed..
>
> Mikael

Ok det var da vildt!! De har alle 3 hos cdon og endda ret billigt!
Der vil jeg da straks bestille. Tusind tak for hjælpen.

/Zcully