Hvordan man giver sin far verdens største ~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 18-01-03 23:14

Tjoh, ser I...

Jeg har persienner. Sådan nogle brede, mørke træ-persienner. For at
være lidt rar ved misserne, havde jeg trukket dem lidt op, for så
kunne de sidde og kigge ud af vinduet i soveværelset. Og, jeg har så
åbnet et af de øverste vinduer.

Klokken 3:12. Brag-crash-bang. "Gad vide hvad det var ?" siger Jacob i
sin nærmest sovende tilstand. Ikke mere larm.

"Miaaaaouv". Hmm... gad vide hvorfor det kommer oppefra ?

Nåååh jo ! Det var jo så fordi larmen var Scottie der havde brugt
persiennerne som rebstige. Og rebstigen, jo den skulle da bruges så
man kunne sidde på en vindues-ramme på 2. sal med asfalt under, snuse
til luften og miave lidt mod månen...

Tror I LIGE jeg kom hurtigt ud af den seng, persiennerne op, og ham
ned ?

Jeg fik det helt dårligt af bare at tænke på hvad der var sket, hvis
han var hoppet/faldet, eller jeg var kommet til at forskrække ham ved
at hive persiennerne for hurtigt op.

Puuuuha siger jeg bare ! Kastration på vej...

Jacob

Fra : H.O.T

Dato : 18-01-03 23:33

Altid herligt med kreative katte......

Hvad de ikke kan finde på?????

Henrik

Fra : Kate

Dato : 18-01-03 23:48

Jacob Saaby Nielsen <dont@have.one> wrote in

> Tjoh, ser I...

Undskyld, men......hahahahahahaha......Nøj, hvor jeg kan se det for mig

Mowgli finder også på de særreste ting, dog involverer det som regel
noget der ryger i gulvet

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-01-03 08:50

Hej Jacob

Ja er det ikke vidunderligt at de søde små sådan går til yderligheder for at
holde os på mærkerne *GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 19-01-03 11:30

On Sun, 19 Jan 2003 08:49:30 +0100, "marianne hellemose"
<hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk> wrote:

>Ja er det ikke vidunderligt at de søde små sådan går til yderligheder for at
>holde os på mærkerne *GGGG*

Hvad mindre vidunderligt er, så hev jeg persiennerne op så de kun
dækkede de små vinduer.

Men det er så åbenbart heller ikke nok mere. For så hopper man da bare
op, selvom der ikke er plads.

IIIIH... nåh, kastration OG hønsetråds-rammer på vej ! :D

Jacob

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-01-03 14:56

LOL godt du har en "fornuftig" kat