lala.php/tingogsager på Win32?
Fra : Ghashûl

Dato : 10-03-01 10:26

Hvordan gør jeg så jeg kan åbne en PHP fil på den måde i Win32?
Jeg har fundet ud af at søgemaskiner ikke indekserer dynamiske sider
(fil.php?bla=bla&etc=ad nauseum) og vil derfor gerne lave min sider om
fra at bruge ?param=value til /value/

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7two23six29

Fra : Ghashûl

Dato : 10-03-01 10:30

On Sat, 10 Mar 2001 10:25:39 +0100, Ghashûl <look@my-sig.ghashul.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har fundet ud af at søgemaskiner ikke indekserer dynamiske sider
>(fil.php?bla=bla&etc=ad nauseum) og vil derfor gerne lave min sider om

Når jeg forsøger at åbne en PHP på den måde for jeg en fejl 500.

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 10-03-01 11:09

Du skal kigge på apaches' rewrite modul
http://mbn.dk/Apache/rewrite/

--
/Kristian Risager Larsen
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Ghashûl

Dato : 10-03-01 11:28

On Sat, 10 Mar 2001 10:08:43 GMT, "Kristian Risager Larsen"
<kezze@kezze.dk> wrote:

>Du skal kigge på apaches' rewrite modul
>http://mbn.dk/Apache/rewrite/

Det er ikke det jeg tænker på, har kigget på siden.
Et eksempel, dette er på en Linux maskine:

http://susie.dyndns.dk/index.php/test

Så jeg inde fra index.php kan læse variablen test, det skal ikke være
en anden side der skal loades.