Fluval 103 pumpe larmer!
Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-01-03 17:16

Hej allesammen!
Jeg har en fluval 103 pumpe, og den larmer! Dvs den "rasler" når den er
tændt.
Jeg har prøvet at skifte selve "propellen" eller hvad man nu skal kalde den,
men det virker ikke...
Er der nogle der har nogle forslag, til hvad der er galt?

Mvh Morten Nielsen

Fra : Søren Steffensen

Dato : 18-01-03 18:25

det kan lyde som om der er luft i, vender min pumpe på hovedet og så vender
jeg den meget langsomt og så fiser det ud !

--
SOS icq: 102169245

Fra : Kjeld Larsen

Dato : 19-01-03 15:22

Jeg har modellen 203 og jeg vender også mon pumpe på hovedet, og vender den
langsomt tilbage og det virker fint
Hilsen Kjeld