MS Windows
briani 27239
Outlook langsom opstart ?
Fra : Hagman

Dato : 18-01-03 23:56

Hejsa Genier

Jeg har et lille problem...
....når jeg vil åbne "outlook Express" for at tjekke mine e-mails, så er den
ca. 30 sekunder om at starte op !?!?
....den plejer at komme på 1 sekundt !

Jeg har WinXP Pro DK SP1, på min AMD Athlon XP 2000+, 512 SD-RAM, Geforce 4
TI 4200 128 DDR-RAM.

Nogen der kan krinle den ?

Fra : kim

Dato : 19-01-03 00:00

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Genier
> Nogen der kan krinle den ?

Prøv:

Filer - Mapper - Komprimer alle mapper...

Alle de mails du har liggende med vedhæftede dok....
arkiver og slet dem...

Mvh Kim

Fra : Leony

Dato : 19-01-03 00:13

"kim" <kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Filer - Mapper - Komprimer alle mapper...

Hvis det ikke hjælper, så prøv at scandiske og defragmentere. Hvis det
ikke hjælper så slet folders.dbx (husk at lukke OE inden), inden bør du
dog læse om konsekvenserne der kan være ved at slette denne:
http://insideoe.tomsterdam.com/files/store.htm#deldbx
Synes dog ikke at jeg har oplevet det som de beskriver de par gange jeg
har slettet folders.dbx, men jeg kan jo have været heldig.
Du kan læse yderligere om hvad der kan gøres ved en langsom OE her:
http://insideoe.tomsterdam.com/problems/performance.htm

Husk også der sidder mange folk i OEgruppen som kan besvare spørgsmål om
det program

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 19-01-03 00:07

Hagman skrev:

> ...når jeg vil åbne "outlook Express" for at tjekke mine e-mails,
> så er den ca. 30 sekunder om at starte op !?!?

Prøv et kig i den gruppe som omhandler Outlook Express.
<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> hedder den.

Madsen.

Fra : h.r

Dato : 19-01-03 19:49

jeg fik det samme problem da jeg ville fjerne messenger..da jeg fjernede
ordet HIDE i windows
istedet omdøbte jeg mappen messenger i programmer og vupti så kørte det som
smurt
og så kan man jo omdøbe den igen hvis man vil ha messenger tilbage