Skærme
Fijala 3554
Lyserød skærm!!
Fra : Skægpest

Dato : 18-01-03 16:47

Min skærm bliver med mellemrum lyserød indtil man piller ved kablet der går
fra kabinettet til skærmen....Der er ikke noget galt med kablet(har købt et
nyt)...Nogle gange fungerer det normalt i en længere periode og så kommer
man til at røre kabinnettet/kablet og så er den gal igen.....

Nogen der har en ide om hvad der galt og hvad jeg kan gøre for at løse
problemet???

På forhånd tak
SkægPest

Fra : Aezay

Dato : 18-01-03 17:28

> [...]
> man til at røre kabinnettet/kablet og så er den gal igen.....
>
> Nogen der har en ide om hvad der galt og hvad jeg kan gøre for at løse

Der er en løs forbindelse, da du har skiftet kablet må den løse forbindelse
ikke ligge i kablet, men derimod inde i selve skærmen.
Der er vel ikke andet at gøre en at skille skærmen ad og tjekke forbindelsene,
ellers må du jo købe en ny skærm.

/Anders

Fra : Anders Lund

Dato : 19-01-03 22:57

"Aezay" <spam@safe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke ligge i kablet, men derimod inde i selve skærmen.
> Der er vel ikke andet at gøre en at skille skærmen ad og tjekke

ja eller også er problemet i kabinetter, nærmere betegnet på grafikkortet.
Men det er rigtigt, det lyder meget som en løs forbíndelse, og sådan nogle
kan næsten altid laves.

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : Skægpest

Dato : 20-01-03 01:57

> [...]
> Men det er rigtigt, det lyder meget som en løs forbíndelse, og sådan nogle

Ja..jeg tror også at det er i kabinettet men hvordan kan jeg fikse det???
Skal jeg bare pille grafikkortet ud og sætte det ind igen?????