Program til måling af CPU-temp
Fra : Kenneth Boye

Dato : 18-01-03 21:36

Hej NG

Jeg har netop skiftet min køler til en lownoise og er spændt på om det har
ændret noget i CPU temperaturen. Kan nogle anbefale et program jeg kan
downloade. Det er en XP-2000+ på Chaintech 7VJL og Win2000.

Det ville være fedt hvis der også var en slags fancontrol, så jeg havde lidt
styr på mine kabinetblæsere.

Med venlig hilsen
Kenneth Boye

Fra : Michael Bach

Dato : 18-01-03 21:55

Motherboard Monitor kan lidt af det hele:

http://mbm.livewiredev.com/

....::: Michael Bach :::...
..:: www.vorbis.com ::.

Fra : Leony

Dato : 20-01-03 10:47

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det har ændret noget i CPU temperaturen. Kan nogle anbefale et
> program jeg kan downloade. Det er en XP-2000+ på Chaintech 7VJL og

Hvilket program brugte du før?
Forskellige programmer kan give forskellige målinger, derfor er det
bedst at bruge det samme program hvis målinger skal sammenlignes.

> Det ville være fedt hvis der også var en slags fancontrol, så jeg
> havde lidt styr på mine kabinetblæsere.

Speedfan:
http://www.almico.com/speedfan.php

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Philip T Frederiksen

Dato : 22-01-03 11:20

Chaintech har jo oxo deres egen program til det....

/Philip