Modtage fax på bærbar pc
Fra : søren p

Dato : 10-03-01 08:07

hej
kan man modtage en fax på en bærbar pc via datakabel (dau-9) + nokia 5110 +
printer ?
eller skal man have nokia card phone 2,0?
jeg har kun brug for at kunne modtage fax og IKKE sende fax

Og skulle der sidde en her i nordjylland der kan unlocke en 5110 må han
gerne skrive til mig
har prøvet selv men fik slået en kode mere til ( gid1) så nu holder jeg
fingerne fra det
har selv kablet men mangler bare en der kan finde ud af det

--
Mvh. søren poulsen
smeden30@mail.tele.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 10-03-01 08:45

> [...]
>printer ?
>eller skal man have nokia card phone 2,0?
>jeg har kun brug for at kunne modtage fax og IKKE sende fax

Jeg skulle mene at 5110 skulle kunne klare at modtage fax
Jeg går ud fra det da den virus der er i omløb hvor man slår alle ikonerene
til og ikke kan fjerne dem igen også viser fax ikonet på 5110

> [...]
>fingerne fra det
>har selv kablet men mangler bare en der kan finde ud af det

Hvad software vers. har du ? (*#0000# ude i "operatørlogoskærmen" og første
linie)
så skal jeg nok se om jeg kan gøre det evt. maile et program til dig...!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm