Vibratorspørgsmål?
Fra : Henning Lund

Dato : 18-01-03 12:50

Hvad er forskellen mellem de forskellige vibratorer, jeg har en Nokia
6210 som vibratoren er stået af i, kan jeg bruge en vibrator fra en
Ericsson A1018S, den har samme størrelse men er der forskel på
spændingen som skal drive div vibratorer?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 19-01-03 02:42

Henning Lund skrev:
> [...]
> Ericsson A1018S, den har samme størrelse men er der forskel på
> spændingen som skal drive div vibratorer?

Jeg kan forestille mig, at vibratoren får "fuld spænding", for at være
så kraftig som muligt. Så hvis batterierne i de to foner har samme
spænding, tror jeg ikke der er noget problem i det. Hvis spændingen på
N6210 er laver end EA1018S, kører vibratoren bare langsommere (eller
slet ikke). Er spændingen højere, bliver det nok lidt mere "kriminelt"...

Prøv det...

/Thomas

Fra : Henning Lund

Dato : 19-01-03 09:21

Thomas Gulholm skrev:

> Prøv det...

Tjae hvo intet vover

Tak for budet.

Fra : Fischer

Dato : 19-01-03 09:49

> [...]
> en vibrator fra en Ericsson A1018S, den har samme størrelse
> men er der forskel på spændingen som skal drive div vibratorer?

Eeeehhh .... en lille detalje.
Men så vidt jeg ved, er der ikke vibrator i en A1018s?

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Henning Lund

Dato : 19-01-03 12:13

Fischer skrev:

> Eeeehhh .... en lille detalje.
> Men så vidt jeg ved, er der ikke vibrator i en A1018s?

Nej det er en løs til at sætte i bunden af halofonen, jeg har skilt
swinet ad og tilpasset/monteret den i 6210éren, det virker.