lisa miskovsky tab
Fra : Brian M-I

Dato : 18-01-03 10:03

jeg har ledt efter tab til lisa miskovskys "driving one of your cars" alle
steder, men kan ikke finde den. Er der nogen her der har den og kan sende
den til mig?
på forhånd tak

Fra : Aragorn

Dato : 18-01-03 11:57

Hej Brian

Du kan købe hele hendes album, hvor dette nummer også er på, inde på
www.cdon.com til den favorable pris af 69 kr. Det er jo svine billigt. Så
behøver du heller ikke lave noget ulovligt og du støtter samtidig en
kunstner som du godt kan lide

Albummet hedder: Lisa Miskovsky - Lisa Miskovsky

Mvh
Sune Nissen

Fra : Brian M-I

Dato : 18-01-03 12:25

> [...]
> www.cdon.com til den favorable pris af 69 kr. Det er jo svine billigt. Så
> behøver du heller ikke lave noget ulovligt og du støtter samtidig en
ØHHH det er ikke albummet jeg leder efter......jeg vil bare gerne vide
hvilke akkorder der bliver spillet i sangen....tror du har misforstået mig
lidt.
Er der nogen der kan være behjælpelig med akkorderne?

Fra : Aragorn

Dato : 19-01-03 13:38

"Brian M-I":
> [...]
> lidt.
> Er der nogen der kan være behjælpelig med akkorderne?

UPS! Det må du undskylde

Mvh
Sune Nissen

Fra : zcully

Dato : 18-01-03 14:20

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> kunstner som du godt kan lide
>
> Albummet hedder: Lisa Miskovsky - Lisa Miskovsky

Indtil videre er det ikke ulovligt at spille et nummer selv. Så at han får
noderne er helt lovligt!!

/Zcully

Fra : Morten H

Dato : 18-01-03 20:22

Brian M-I wrote:
> [...]
> steder, men kan ikke finde den. Er der nogen her der har den og kan sende

Hej Brian.

Der ligger noget her. Aner dog ikke om det er et korrekt tab.
http://www.ultimate-guitar.com/f_show_song.php3?id=6762

Apropos Miskovsky. Nogen der ved, hvad det sidste nummer,
hende og Steffen Brandt "fordanskede" i går i Stereo på
DR2? Det lød overraskende godt.

PÅ forhånd tak
Morten

Fra : Ingrid

Dato : 19-01-03 19:03

> Apropos Miskovsky. Nogen der ved, hvad det sidste nummer,
> hende og Steffen Brandt "fordanskede" i går i Stereo på
> DR2? Det lød overraskende godt.

Jo det var Bob Dylans : Make you feel my love

Jeg synes i det hele taget at det var et fremragende program.

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...