Nej fabrikations data står ikke på batteri, men telefonen, ellers kunne man
jo bare købe et nyt batteri:)
--
Med venlig hilsen
Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk
Url :
www.djubi.dk
"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev i en meddelelse news:b0a9gq$q7h$1@sunsite.dk...
> > For nogle måneder købte jeg en Ericsson T39 hos Itbutikken, og da jeg
fik
> > den, fandt jeg ud af at pil ned tasten ikke virkede så godt, og at når
man
> > ringer kan displayet gå helt damp, dvs., at der kommer en masse streger
og
> > værk, men det er kun når man ringer.
> >
> > Jeg gad ikke (og gider heller ikke nu) sende min mobil tilbage til
> > Itbutikken, og nu er spørgsmålet så om jeg kan få den repareret hos en
> butik
> > i Odense som netop reklamere med at de repareret garanti telefoner. Må
jeg
> > godt det for Itbutikken? Hvem skal betale ?
>
> Hvis telefonen er fabrikeret for under 1 år siden, behøver du ikke engang
en
> kvittering - så tager du den bare ned til en Tele Service butik og beder
dem
> pænt om at fixe den på garantien.
>
> Fabrk. data står vist under batteriet, så vidt jeg husker.
>
> Har du kvittering på køb for under 1 år siden, er det selvf. bedre.
>
> sony-ericsson mobiles danske side har vistnok en oversigt over service
> centre.
>
>