Garenti på T39'er
Fra : | Gooz |

Dato : 18-01-03 00:04

Hej NG!

For nogle måneder købte jeg en Ericsson T39 hos Itbutikken, og da jeg fik
den, fandt jeg ud af at pil ned tasten ikke virkede så godt, og at når man
ringer kan displayet gå helt damp, dvs., at der kommer en masse streger og
værk, men det er kun når man ringer.

Jeg gad ikke (og gider heller ikke nu) sende min mobil tilbage til
Itbutikken, og nu er spørgsmålet så om jeg kan få den repareret hos en butik
i Odense som netop reklamere med at de repareret garanti telefoner. Må jeg
godt det for Itbutikken? Hvem skal betale ?

Mvh

Daniel J.

Fra : Claus Frigaard

Dato : 18-01-03 00:46

Hej....

Hvis der stadig er garanti på, kan du smide den ind til Teleservice.
Det er dem der tager sig af Ericsson mobiltelefoner. De har en afd.
i Odense.

http://www.teleservice.com/page.php?page=6873&lang_id=366

M.v.h. Claus Frigaard

Fra : | Gooz |

Dato : 18-01-03 22:57

"Claus Frigaard" <cam@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der stadig er garanti på, kan du smide den ind til Teleservice.
> Det er dem der tager sig af Ericsson mobiltelefoner. De har en afd.
> i Odense.

Kan jeg ikke tage den med ind til gågaden i Odense, der ligger en butik som
reklamere med reparation af telefoner med garanti, men jeg kan dog desværre
ikke huske hvad butikken (eller hvad det nu er) hedder.

Mvh

Daniel J.

Fra : Tinky Winky

Dato : 18-01-03 02:10

> [...]
> i Odense som netop reklamere med at de repareret garanti telefoner. Må jeg
> godt det for Itbutikken? Hvem skal betale ?

Hvis telefonen er fabrikeret for under 1 år siden, behøver du ikke engang en
kvittering - så tager du den bare ned til en Tele Service butik og beder dem
pænt om at fixe den på garantien.

Fabrk. data står vist under batteriet, så vidt jeg husker.

Har du kvittering på køb for under 1 år siden, er det selvf. bedre.

sony-ericsson mobiles danske side har vistnok en oversigt over service
centre.

Fra : Per Sørensen

Dato : 18-01-03 09:01

Nej fabrikations data står ikke på batteri, men telefonen, ellers kunne man
jo bare købe et nyt batteri:)

Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : Fischer

Dato : 18-01-03 10:39

> Nej fabrikations data står ikke på batteri, men telefonen,
> ellers kunne man jo bare købe et nyt batteri:)

Han skrev UNDER batteriet. Altså på telefonen.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 19-01-03 12:53

> [...]
> i Odense som netop reklamere med at de repareret garanti telefoner. Må jeg
> godt det for Itbutikken? Hvem skal betale ?

Du kan gå ind i din nærmeste Sonofon butik. Så længe du har dit
garantibevis med, så kan telefonen repareres under de gældende garanti
regler. Telefonen indsendes derefter til reparation. Du skal nok regne
med en "turn-around-time" på 5-6 arbejdsdage.
Husk at sige at du gerne vil have en email eller SMS, når telefon bliver
afsendt fra værkstedet. Så ved du præcist, hvornår du kan afhente din
telefon igen.

SONOFON
Risingvej 61
5000 Odense C

SONOFON
Kongensgade 49
5000 Odense C

SONOFON
Tarup Center - Rugvang 36
5210 Odense NV

SONOFON
Rosengårdscentret - Butik 124
5220 Odense SØ

--

Mvh.

Johnny

- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat.