5110 med orange, intet net??? Why?
Fra : Junez

Dato : 17-01-03 22:31

Hejsa!!! Der er ikke noget net på min mors 5110 med orange...
Når jeg propper kortet i min 8310 er der masser af net, og hvis
jeg propper mit tdc mobiltids kort i hendes 5110 er der også net.
5110'en er ik simlåst...

Efter jeg proppede hendes sim i min og tilbage i hendes var der lidt net
på hendes i et stykke tid men nu er den død igen...

Nogen der har et bud på hvad der kan være galt``? på forhånd tak

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-01-03 23:08

Nokia 5110 er en GSM 900 mobiltelefon. Det primære net hos Orange består af
GSM 1800, hvorfor du ikke kan bruge telefonen.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-01-03 23:32

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote

> Nokia 5110 er en GSM 900 mobiltelefon. Det primære net hos Orange består
af
> GSM 1800, hvorfor du ikke kan bruge telefonen.

Er roamingen med Sonofon helt fjernet ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Junez

Dato : 18-01-03 10:03

> Er roamingen med Sonofon helt fjernet ?

Ja for det ka jeg da huske der var engang, så var priserne bare lidt dyrer

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-01-03 11:33

> Ja for det ka jeg da huske der var engang, så var priserne bare
> lidt dyrer

Roamingen er fjernet over det meste Sjælland. Dog fra omkring Næstved og
ned er der stadig roaming. Plus omkring Kalundborg er der også stadig
SONOFON roaming. Det meste af Jylland kan også stadig roame. Dog har jeg
oplevet at Nokia 5110 skrive "DK 30" som operatør i et område hvor man
ikke kan roame med SONOFON. Og så virker den faktisk alligevel.

Fra : MT

Dato : 25-01-03 01:23

Nej Orange har stadigvæk mulighed for at roame på SONOFON's net i hele DK.
Men i takt med at Orange udbygger deres net vil roaming naturligvis forkomme
knap så ofte.
I øjeblikket betaler du stadigvæk ekstra når SONOFON's net benyttes.