P800 erfaringer?
Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 17-01-03 21:10

Er der nogle i gruppen der vil gerne dele SE P800 erfaringer? Jeg har tænkt
mig at købe den, men vil meget gerne høre lidt mere om hvordan telefonen
opfører sig til hverdag. Jeg har haft chancen for at afprøv den og den er
godt nok en sej 'fon men jeg vil bare høre om der findes betydelige ulemper
med den - bugs, ting der irriterer osv.

MP3-afspillerens (og hovedtelefonernes!) lydkvalitet er altafgørende for
mig - kan man f. eks. justere bas/diskant?

På forhånd tak for hjælpen.

--
Chris
: )

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-01-03 21:14

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote

> [...]
>
> MP3-afspillerens (og hovedtelefonernes!) lydkvalitet er altafgørende for
> mig - kan man f. eks. justere bas/diskant?

He...er det her, hvis man ikke forstod det oprindelige indlæg ?

;)

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 17-01-03 23:03

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
> He...er det her, hvis man ikke forstod det oprindelige indlæg ?
>
> ;)

erm...<blinks>...eh?

--
Chris
: )

Fra : jesper

Dato : 29-01-03 12:15

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote in message news:<3qZV9.38735$Hl6.4564677@news010.worldonline.dk>...
> [...]
>
> MP3-afspillerens (og hovedtelefonernes!) lydkvalitet er altafgørende for
> mig - kan man f. eks. justere bas/diskant?

Kunne godt tænke mig at høre om nogle viste om man kan købe den i
ensfarvet grå eller hvid....

Fra : KGB

Dato : 01-02-03 23:15

"jesper" <jesper_sch@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kunne godt tænke mig at høre om nogle viste om man kan købe den i
> ensfarvet grå eller hvid....

Fås kun i blå (lys)
/KGB
--