KODA om link til lyd-klip
Fra : mogens nielsen

Dato : 17-01-03 22:31

Det er ikke altid man skal opgive, hvis en KODA ansat bliver ved at påstå
man er ulovlig.

Jeg blev forelagt et krav om enten at betale eller fjerne alle mine link
direkte til album på www.lytteposten.dk. I første omgang fjernede jeg disse
link, men fortsatte "kampen".

Og sørme i dag kom klarmelding fra KODAs juridiske konsulent. Læs hele
korrespondancen http://www.top20.dk/dk/koda.shtml - og bliv bekræftet i det
ikke kan betale sig at give op.

--
mogens nielsen
http://www.TOP20.dk

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 19-01-03 13:29

> Og sørme i dag kom klarmelding fra KODAs juridiske konsulent. Læs hele
> korrespondancen http://www.top20.dk/dk/koda.shtml - og bliv bekræftet i
det
> ikke kan betale sig at give op.

KH er en flink og fair mand. Har også altid beredvilligt svaret på spørgsmål
fra undertegnede, og i et enkelt tilfælde fået pillet et værk ned fra nettet
som jeg var medkomponist på (da udbyderen ikke ville indgå en frivillig
aftale, hvilket var ærgeligt, da det kunne have skæppet i kassen ).
Jeg er glad for at I fik løst problemet.

Mvh
Søren