Kogeplader er i virkeligheden....
Fra : Helle

Dato : 17-01-03 21:52

....specielt udviklede plader til at varme sig på! Dette er Emil i aften
fuldt overbevist om! Vi havde lavet mad og spist og da jeg så gik og kiggede
efter ham (fordi stilhed som regel betyder at han laver noget han ikke må!!)
ser jeg til min store overraskelse at han ligger på en varm/lun kogeplade og
sover!! Det har jeg aldrig oplevet før!

Vi mennesker bruger dem til at lave mad på men næææeh nej:
Det er noget helt andet - kattevarmere med indstillelig varme! *g*

Men det så nu lidt dramatisk ud...jeg skyndte mig at få et billede af det
*g*

Med Venlig Hilsen Helle

(Emil ryster på hovedet af mig og sukker "fatter hun da ingenting?!?") *ggg*

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-01-03 23:07

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3e286ce2$0$169$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> ser jeg til min store overraskelse at han ligger på en varm/lun kogeplade og

Hej Helle

Jeg har også et par katte, som praktiserer at snue på lune
kogeplader - eller endnu bedre, hvis ovnen har været
brugt, for så er hele overfladen på komfuret lun

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Ann K.

Dato : 17-01-03 23:43

Hejsa.

Helle Andersen skrev:
>Jeg har også et par katte, som praktiserer at snue på lune
kogeplader - eller endnu bedre, hvis ovnen har været
brugt, for så er hele overfladen på komfuret lun

<> Nåååehh, derfor! Jan havde da også undret sig en del over nogle af
Lillepigens vaner Og bandet dem langt væk... vi har nemlig fået et
fint glaskeramisk komfur - der _ikke_ er pænt med poteaftryk!

Vidste du forresten, at fine små aby-piger aldeles ikke spiser kogt
pasta eller kidney-bønner... heller ikke selv om deres HELT skovmissen
(og også perserblandingen) fornøjet guffer løs?

Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-01-03 00:50

"Ann K." <tsarsNO@SPAMos.dk> skrev i en meddelelse news:b0a0tk$jq2$1@sunsite.dk...

> <> Nåååehh, derfor! Jan havde da også undret sig en del over nogle af
> Lillepigens vaner Og bandet dem langt væk... vi har nemlig fået et
> fint glaskeramisk komfur - der _ikke_ er pænt med poteaftryk!

I know - det har jeg også. Jeg er begyndt at anse det for
trendy med poteaftryk - kald det bare
overlevelsesinstinkt

> Vidste du forresten, at fine små aby-piger aldeles ikke spiser kogt
> pasta eller kidney-bønner... heller ikke selv om deres HELT skovmissen
> (og også perserblandingen) fornøjet guffer løs?

Jeg ville ønske, at jeg kunne sige det samme om aby-
drenge

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians