Basset
Fra : HG

Dato : 18-01-03 00:52

Vi søger en basset hvalpe.. Grand basset eller petit basset.
Ved nogen her i gruppen hvor i DK/SE/DE man kan få sådan en??

Hilsen
Michael

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 18-01-03 12:35

Hej Mickael
prøv at kigge i jubiis under kendler og opdræt.
Der har jeg set nogle, men ved ikke om de
har hvalpe nu.
Venligste hilsner Annelise.

---

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-01-03 12:39

HG skriver:

> Vi søger en basset hvalpe.. Grand basset eller petit basset.
> Ved nogen her i gruppen hvor i DK/SE/DE man kan få sådan en??

Hejsa!
Prøv her:
http://www.bassetklubben.dk/d_enter.html

Hilsen Dorthe ( - og Basset Hound Arthur)
http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=973