MS Windows
briani 27239
"Gemme" opdateringer til WinXP
Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 17-01-03 21:35

Er det muligt at finde opdateringerne i Xp, alternativt downloade dem
direkte til et back-up drev - så jeg slipper for at hente dem efter format
af c-drev
(Har hentet SP1 og lagt på cd)

Hilsen Finn

Fra : Madsen

Dato : 17-01-03 21:41

ANGELA CHRISTOPHERSEN skrev:

> Er det muligt at finde opdateringerne i Xp, alternativt downloade
> dem direkte til et back-up drev - så jeg slipper for at hente dem
> efter format af c-drev

Mange af dem kan du hente til senere brug inde fra Windows Update.
Altså: <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp>
Klik på 'Windows Update-katalog' osv.

Madsen.

Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 19-01-03 00:29

> Mange af dem kan du hente til senere brug inde fra Windows Update.
> [...]

Superfedt; lige, hvad jeg skulle bruge (skulle bare lige gå ind i "Gør
Windows-update personlig" for at tilpasse den til at vise "Windows
Update-katalog")..

Takker,

hilsen Finn

Fra : Madsen

Dato : 19-01-03 00:33

ANGELA CHRISTOPHERSEN skrev:

> (skulle bare lige gå ind i "Gør Windows-update personlig" for at
> tilpasse den til at vise "Windows Update-katalog")..

Ok. Det var jeg ikke lige klar over at man skulle først, så tak for
info.

Madsen.

Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 19-01-03 02:00

> Ok. Det var jeg ikke lige klar over at man skulle først, så tak for
> info.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Selv tak

Finn

Fra : ANGELA CHRISTOPHERSE~

Dato : 19-01-03 03:52

> Ok. Det var jeg ikke lige klar over at man skulle først, så tak for
> info.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.