MS Windows
briani 27239
Cd drev Windows XP
Fra : Michael

Dato : 17-01-03 20:31

Når Jeg putter en CD i min PC, begynder XP selv at afspille den.

Hvordan slår jeg den funktion fra.?

Hilsen Michael.

Fra : Allan Møller

Dato : 17-01-03 20:34

> Når Jeg putter en CD i min PC, begynder XP selv at afspille den.

Højreklik på dit cdrom drev > vælg egenskaber > automatisk afspilning.
Så er der mulighed for at vælge hvad den skal gøre med forskellige typer
cd'ere.

Allan

Fra : Michael

Dato : 17-01-03 20:55

Det har jeg prøvet i 3 dage, uden held.
Hvis du eller andre kan fortælle mig, Hvad jeg skal gøre i automatisk
afspilning få at fjerne automatisk afspilning,
vil jeg blive glad.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-01-03 21:05

Michael skrev tidligere i CcZV9.1751$zY.834@news.get2net.dk

> Det har jeg prøvet i 3 dage, uden held.
> Hvis du eller andre kan fortælle mig, Hvad jeg skal gøre i automatisk
> afspilning få at fjerne automatisk afspilning,
> vil jeg blive glad.

Smut en tur forbi
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp og hent
TweakUI. Nå du så har installeret og startet det, kun du under "My
Computer" i TweakUI finde "AutoPlay".

--
Lars

Fra : Allan Møller

Dato : 17-01-03 21:07

> Det har jeg prøvet i 3 dage, uden held.
> Hvis du eller andre kan fortælle mig, Hvad jeg skal gøre i automatisk
> afspilning få at fjerne automatisk afspilning,

Som jeg selv har gjort det :

Der er ca. 4 muligheder som skal vælges : musikcd, billeder og blandet (kan
ikke lige husk dem alle)
Under hvert punkt vælge du : Vælg en handlig og derunder en "foretag intet".

Det virker her og burde da også virke hos dig.

Allan