menu vs. frames!
Fra : fanto

Dato : 18-01-03 01:07

Hej.

Jeg har en færdig dropdownmenu i en topframe, hvor jeg gerne vil have
menupunkterne til at glide nedover min hovedframe. Nogle konkrete ideer?

Eller nogle referencer til hvordan jeg bygger min side op uden frames,
samtidig med at menuen altid går igen? Det skal siges jeg ikke har den store
erfaring med asp/php...

/fanto

Fra : mogens nielsen

Dato : 18-01-03 01:35

"fanto" <tk_boje@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Eller nogle referencer til hvordan jeg bygger min side op uden frames,
> samtidig med at menuen altid går igen? Det skal siges jeg ikke har den
store
> erfaring med asp/php...

Det samme her, så derfor benyttede jeg SSI. Alle shtml sider inkluderer en
menu header/footer og jeg har menuer på alle sider + opdatering i een fil,
hvis det skal ændres.

--
mogens nielsen
http://www.TOP20.dk

Fra : fanto

Dato : 18-01-03 12:53

"mogens nielsen" <mail@NEWSmog.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme her, så derfor benyttede jeg SSI. Alle shtml sider inkluderer en
> menu header/footer og jeg har menuer på alle sider + opdatering i een fil,
> hvis det skal ændres.

Tak for hjælpen. Der var en god tutorials på html.dk, så jeg er ved at være
godt igang!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-03 01:45

http://www.milonic.co.uk/menu/frames/

Fra : fanto

Dato : 18-01-03 12:55

> http://www.milonic.co.uk/menu/frames/

Ok. har været derinde og kigge, men havde lidt svært ved at overskue hvad
jeg skulle bruge af koden, hvis jeg stadig skulle beholde min egen menu.
Så nu er jeg gået igang med SSI, og indtil videre fungere det helt optimalt!