Tykkelse på border?
Fra : Anders Mikkelsen

Dato : 17-01-03 19:11

Hej NG

Jeg ville gerne vide om man kan ændre på tykkelsen af borders i tabeller?

_______________________________
Anders Mikkelsen

www.xox-news.amok.dk / xox@amok.dk

Fra : jopa

Dato : 17-01-03 19:36

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 17-01-03 19:46

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> writes:

> [...]

Det er forkert, "5px" er ikke en længde i HTML, men i CSS. Det
korrekte HTML er

man kan så også bruge CSS til det:

td {border:1px #ccc inset;}
table {border:5px #ccc outset;}

Det giver ca. det samme i min browser.

/L

Fra : jopa

Dato : 17-01-03 19:58

"Lasse Reichstein Nielsen" skrev bla
> Det er forkert, "5px" er ikke en længde i HTML, men i CSS. Det
> korrekte HTML er

Ja det er da korrekt.Bruger normalt aldrig tabeller.
Tydeligt at det er lang tid siden jeg har brugt HTML til opbygning

I øvrigt funker det blot ikke Valid

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk