DVD: Army of Darkness
Fra : Morten DH

Dato : 17-01-03 18:45

Så lige at vi snart får mulighed for at købe Army of Darkness i endnu en
udgave på DVD, denne gang som Boomstick Edition... (R1 fra Anchorbay)

Nogen der ved hvad salgsargumentet er denne gang?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-01-03 19:49

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Så lige at vi snart får mulighed for at købe Army of Darkness i endnu en
> udgave på DVD, denne gang som Boomstick Edition... (R1 fra Anchorbay)
>
> Nogen der ved hvad salgsargumentet er denne gang?

[Michael Moore]Du får en "boomstick" med i købet, måske? (Kun USA)[/Michael
Moore]

/Nikolaj

Fra : Max

Dato : 17-01-03 20:13

On Fri, 17 Jan 2003 18:45:06 +0100, "Morten DH"
> [...]

>udgave på DVD, denne gang som Boomstick Edition... (R1 fra Anchorbay)
>

>Nogen der ved hvad salgsargumentet er denne gang?

Vi kan håbe at den er uncut denne gang!?

Mvh
Max

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-01-03 09:37

"Max" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Vi kan håbe at den er uncut denne gang!?

2 DVD udgaven fra Anchor Bay (også udsendt i England, endda ret billigt)
har stort set alt med...

---spoiler---

Den eneste scene som mangler iflg Raimi er et kort glimt af Evil Ash som
flår tøjet af Sheila, angiveligt at finde på en obskur japansk
laserdisk-udgave.

Vh Henrik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-01-03 14:26

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> escribió

> 2 DVD udgaven fra Anchor Bay (også udsendt i England, endda ret
billigt)
> har stort set alt med...

Begge slutninger?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 20-01-03 16:10

> "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> escribió

> billigt)
>
> Begge slutninger?>

Disk 1 har US bif-versionen med supermarkedslutningen samt
postapokalypseslutningen som ekstra-materiale. Disk 2 har 'directors
cut' versionen med postapokalypseslutningen samt workprints af nogle
opgivede scener som ekstramateriale. Plus kommentatorspor og meget andet
godt. Jeg købte mit eks. via BlackStar og det var IMHO alle pengene
værd:
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000074551

Vh Henrik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-01-03 17:02

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> escribió en el mensaje
> Jeg købte mit eks. via BlackStar og det var IMHO alle pengene
> værd:
> http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000074551

Lækkert nok. Det ligner da den version man skal have fat i! Hvordan
er billed og lydkvalitet?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann