Skærme
Fijala 3554
Ærbar rengøring
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 17-01-03 16:14

Må man gøre indersiden af en marineret bærbar skærm ren med sprit?

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-01-03 16:37

Abildgaard 3140 wrote:

> Må man gøre indersiden af en marineret bærbar skærm ren med
> sprit?
<snip>

Overskriften lyder som en fortælling om moral og renlighed,
indholdet som noget fra dk.kultur.mad+drikke

Det afhænger meget af hvad du mener med indersiden, marineret og
sprit, men generelt er det en god ide at spørge producenten,
hvis der resterer garanti på skidtet.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 18-01-03 13:43

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det afhænger meget af hvad du mener med indersiden, marineret og
> sprit, men generelt er det en god ide at spørge producenten,

Det _er_ en moralsk fabel. Den bunder i fruens ønske om at spare, hvilket
fik hende til at pakke et antal flasker årgangsportvin i samme kuffert som
indeholdt den bærbare . . .
--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 18-01-03 17:13

Abildgaard 3140 wrote:

> [...]
> spare, hvilket fik hende til at pakke et antal flasker
> årgangsportvin i samme kuffert som indeholdt den bærbare . . .

Avs, så /er/ den jo marineret - så skal den bare have et par
timer i ovnen

Helt seriøst, så ved jeg ikke lige hvad der skal til, når det er
noget så specielt som portvin der er kommet på, for det har jeg
godt nok ikke prøvet før...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 18-01-03 19:35

Hej

Abildgaard 3140 wrote:
> Det _er_ en moralsk fabel. Den bunder i fruens ønske om at spare, hvilket
> fik hende til at pakke et antal flasker årgangsportvin i samme kuffert som
> indeholdt den bærbare . . .

Var det "mus i olie" til som tilbehør?

Jeg tror godt du kan prøve med sprit. Det er noget af det mest skånsomme
kemikalierengøringsmiddel du kan bruge. Bemærk dog at sprit kan
efterlade en mat film som kan være lidt besværlig at have med at gøre,
men lidt forsigtig knofedt hjælper ofte.

Held og lykke.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk