En der vil tjene et par Øl i Odense
Fra : Epic\(5270\)

Dato : 17-01-03 15:12

Er du en IRQ nørd, der styrer BIOS og OS med hård hånd, samt med smag for
Øl.

Så kan jeg da kigge forbi ved dig og du kan løse mit mega prob...med deling
af IRQ´er mellem Grafikkort og Onboard Lyd...

Skriv til min mail.
virus@elite-platoon.dk

Fra : Sp@cey

Dato : 19-01-03 14:21

> Så kan jeg da kigge forbi ved dig og du kan løse mit mega prob...med
deling
> af IRQ´er mellem Grafikkort og Onboard Lyd...

Er du sikker på at de begge understøtter shared IRQ?

MVH
Sp@cey

Fra : Epic\(5270\)

Dato : 19-01-03 16:41

det er et triplex grafik kort ti4200...så jeg skulle da mene det, men jeg er
ikke sikker...og mit lydkort er onboard.

Fra : Dansk

Dato : 21-01-03 13:54

VIA bundkort ?
hvis det er et via kort du har, så hent drivere til motherboardet.

jens

--

jens@elbaekhus11.dk remove 11
7080 Børkop