GUIDE til at hente WOLFENSTEINs nyeste pat~
Fra : a

Dato : 17-01-03 15:07

Der var tidligere nogen som spurgte til de nyeste patch, maps til
Wolfenstein. Filen hedder "Wolf_Update_1_4.exe" og fylder ca 11 MB. Den kan
downloades direkte fra:

http://www.wolfensteinx.com/files.shtml#patches

Hvis du har en nyinstallation af Wolfenstein (ver 1), så skal du hente den
nyeste patch ved at klikke på ovennævnte link og gå ned under
hoveoverskriften Patches/Add-ons og trykke på "full" ud for teksten "Return
To Castle Wolfenstein 1.4 windows patch".

Alle tidligere patches kan findes på ovennævnte addresse.

Hvis du gerne vil have den officielle ekstra multiplayer-spilpakke, så skal
du downloade en fil på ca. 51 MB med navn "GOTY_MapPack.exe". Filen
downloades f.eks. udemærket fra siden:

http://www.ausgamers.com/files/download/html/2469

Banerne i ovenstående er rigtig gode og også meget udbredte på
multiplayerserverne, men dog stadigvæk ikke så udbredte som standardbanerne,
hvor "beach" efter min mening er den bedste.

Med hensyn til de hundredvis af andre baner, der findes, kan du finde dem
enkeltvis eller i store spilpakker på følgende link:

http://www.rtcwfiles.com/sort.files

Klik på Maps og herefter på Map Packs for at finde spilpakker.

Jeg synes det er lidt besværlig at downloade fra ovenstående link, fordi man
skal registreres og sættes i kø m.v. Derfor skal du bare slå det eksakte
filnavn op i f.eks. Google og finde et sted, hvor du kan downloade direkte
fra. EKSEMPEL: hvis du vil finde et sted at downloade den officielle ekstra
multiplayer-spilpakke, så skriv i Google de to ord: (GOTY_MapPack.exe
download) hvorefter en masse site fremkommer som du kan downloade fra.

Venligst a.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-01-03 16:36

a wrote:
<snip gentagelser>

Lad venligst være med at poste det samme indlæg flere gange i flere tråde.
Jeg har talt dette indlæg 3 gange, og andre indlæg også flere gange.
Lad desuden også venligst være med, at skrive med store bogstaver, det er
uhøfligt. Og dansk retskrivning siger, at der maksimalt må være 3 udråbstegn
efter en sætning. Nøjes med et enkelt, tak. Det understreger mere end nok
hvad du vil sige.
Hvis det gentager sig vil jeg klage til din udbyder, og opfordre andre til
at gøre det samme. Din lunte er ved at være forholdsvis kort hos _mange_
mennesker herinde.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : ct

Dato : 17-01-03 17:50

> Hvis det gentager sig vil jeg klage til din udbyder, og opfordre andre til
> at gøre det samme. Din lunte er ved at være forholdsvis kort hos _mange_
> mennesker herinde.

Hørt!!!

claus

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-01-03 22:03

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at gøre det samme. Din lunte er ved at være forholdsvis kort hos _mange_

Lad nu være med at være efter ham bare fordi han går højt op i et spil.

Mvh Thomas

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-01-03 06:50

Thomas Hjort wrote:

> Lad nu være med at være efter ham bare fordi han går højt op i et
> spil.

Reglerne er her for os alle sammen. At jeg så kan klandre ham på flere
forskellige gør det bare endnu mere fornøjeligt for mig.

Fra : ct

Dato : 18-01-03 00:02

> Lad nu være med at være efter ham bare fordi han går højt op i et spil.
>

> Mvh Thomas

Nej. For han spammer konstant de danske NG med det samme igen og igen, og
lytter ikke til folks henstillinger om at lade være. Desuden skifter han
identitet et par gange om måneden.Og slutteligt er han ikke ret klog at høre
på. Så derfor vil jeg blive ved med at være efter ham så længe han opfører
sig på den måde. Næste gang han går amok samler jeg sku hele skidtet sammen
og klager til hans udbyder.

Claus