HCM(was Farvel...)
Fra : Camilla Larsen

Dato : 17-01-03 15:04

Hej Pil

Nu sidder jeg og kigger inde på MCO klubbens hjemmesiden
http://www.mainecoonklubben.dk/dk/bestyrelsen.html

Derinde kan jeg konstatere at du er bestyrelsesmedlem og sørme ikke
også at Rita er!!!!

Når nu man har på mailingsliste kendskab til at x-file har hcm linier
har man så da ikke i klubben opfordret sine medlemmer til at få
obdukseret døde katte ordentligt, og få be eller afkræftet om det er
hcm????

Desuden så undre det mig meget at Rita slet ikke har på noget
tidspunkt forsøgt at give sit besyv med i denne her debat for at
fremlægge sin version af sagen samt fremvise dokumentation på at
hendes katte er testet - for det må hun da have ??????

--
Camilla

Fra : John Doe

Dato : 17-01-03 15:56

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in message

Hva' så Camilla? - kunne du ikke længere finde vej i den oprindelige tråd,
eller skulle dit navn bare stå øverst en kort stund? *GGGG*

> [...]
>
> Desuden så undre det mig meget at Rita slet ikke har på noget
> tidspunkt forsøgt at give sit besyv med i denne her debat for at

Jeg vil gætte på, at hun er alt for klog til at nedlade sig til at blande
sig her i dette forum (suk, bare jeg dog også selv var det), men det er
sel'følgelig min egen private teori. Dog må jeg vist også snart til at
stoppe, da jeg dels ikke føler at jeg har tid til det, og dels at "dyne
slåning" ikke rigtigt er en disciplin for mig.

> fremlægge sin version af sagen samt fremvise dokumentation på at
> hendes katte er testet - for det må hun da have ??????

Måske lader hun bare omkring 20 års resultater tale for sig selv, eller
måske vælger hun at ignorere en lille håndfuld brokhoveder der intet
konstruktivt har at tilbyde. Hvem ved?

Kim Christensen, der takker af for denne gang.

Fra : Camilla Larsen

Dato : 17-01-03 16:29

On Fri, 17 Jan 2003 15:55:43 +0100, "John Doe" <JohnDoe@e-box.dk>
wrote:

>Hva' så Camilla? - kunne du ikke længere finde vej i den oprindelige tråd,
>eller skulle dit navn bare stå øverst en kort stund? *GGGG*

Tjaa hvorfor ikke så er der vel ingen tvivl om at det er mig der skrev
det *GGG*

> [...]
>stoppe, da jeg dels ikke føler at jeg har tid til det, og dels at "dyne
>slåning" ikke rigtigt er en disciplin for mig.

Dyne-slåning vil jeg nu ikke lige frem sige det er. Denne her debat
har frembragt en del facts om at der rent faktisk befinder sig hcm
linier i Mikkels stamtavle. Linier som Rita i sin egenskab af
suppelant i MCO klubbens bestyrelse, må have haft kendskab til efter
som at de kom frem på klubbens egen mailingsliste, desuden blev der
også oplyst der efterfølgende blev fremlagt skanningsresultater fra
medlemmer som følge af de oplysninger....derfor spørger jeg igen, det
kan da kun betyde at Rita har dokumentation på sine katte.

>Måske lader hun bare omkring 20 års resultater tale for sig selv, eller
>måske vælger hun at ignorere en lille håndfuld brokhoveder der intet
>konstruktivt har at tilbyde. Hvem ved?

Jamen hvis Rita´s 20 års resultater er så gode kan det vel ikke skade
hende at træde frem og dermed fortælle os at det er os andre der er
helt forkert på den?????

--
Camilla

Fra : maz

Dato : 17-01-03 17:36

>SNIP SNIP SNIP !!!!

VED du hvad, Camilla! Jeg synes du skal tage kontakt DIREKTE til
Rita/Løvehulen i stedet for at sidde herinde og opføre dig så
selvretfærdigt! Som Pil har skrevet til dig, - hvis du har så meget at
give - så GØR dog noget selv i stedet for at sidde herinde og 'gø'!!

Maria :(

Fra : Pil

Dato : 17-01-03 16:40

Camilla Larsen wrote:

> Derinde kan jeg konstatere at du er bestyrelsesmedlem og sørme ikke
> også at Rita er!!!!

Jeg kan næsten ikke tolke ovenstående som andet end at du mener at jeg
er inhabil i diskussionen her? I så fald ved jeg ikke om jeg skal grine
eller græde, men jeg kan da konstatere at du nok ikke rigtig kender til
"grupperingerne" i MCO-kredse

> [...]
> har man så da ikke i klubben opfordret sine medlemmer til at få
> obdukseret døde katte ordentligt, og få be eller afkræftet om det er

Jo, det har været diskuteret intensivt på klubbens mailingliste, og der
er skam også artikler på vej i klubbens blad. Men alting skulle jo helst
være gjort for længe siden, så i bestyrelsen er man efterhånden vant til
at alt hvad der gøres pr. definition ikke er godt nok. Utak er jo nu
engang verdens løn, og det gælder ikke mindst i specialklubberne

> [...]
> fremlægge sin version af sagen samt fremvise dokumentation på at
> hendes katte er testet - for det må hun da have ??????

Jeg kan slet ikke svare for hvad Rita kan/vil og ikke kan/vil - jeg ved
ikke engang om hun læser med her i gruppen.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-01-03 20:00

, men jeg kan da konstatere at du nok ikke rigtig kender til
"grupperingerne" i MCO-kredse

Grupperinger?

Jo, det har været diskuteret intensivt på klubbens mailingliste, og der
er skam også artikler på vej i klubbens blad.

Men har i også opfordret jeres opdrættere til at teste og få obdukseret døde
katte ordentligt?

Nina