Access database problem
Fra : Torben Olsen

Dato : 17-01-03 14:38

Hej NG
Jeg forsøger at få Frontpage til at vise et billede jeg har i sammenhæng med
nogle data der er lagret i en access database, det går fint med alle øvrige
data men billedet får jeg ikke vist billedet ligger samme sted som databasen
altså på Webben.

Er der nogen der har en løsning??

MVH
Torben

Fra : Ulrik Friis

Dato : 17-01-03 15:35

"Torben Olsen" <tolsen@coto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
øvrige
> data men billedet får jeg ikke vist billedet ligger samme sted som

Så er der vel noget i vejen med linket - stien - til billedet.

mvh
Ulrik

Fra : Torben Olsen

Dato : 17-01-03 19:41

"Ulrik Friis" <ufj(slet)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> databasen
> >

> Så er der vel noget i vejen med linket - stien - til billedet.

Ja så langt var jeg også kommet, det hele kommer af at billedet ligger i en
database som et OLE-objekt og jeg ved ikke hvordan man forbinder dette med
en asp side, resten af datane i denne database er der ingen problemer med.
mvh
Torben