MS Windows
briani 27239
Opsætning af eYnc ?
Fra : AB

Dato : 17-01-03 13:18

Er der en "behjertet sjæl", der vil lade siden viden smitte af på mig ?

ab

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-01-03 14:33

"AB" <ab_brs@tdcadsl.dk> skrev :

>Er der en "behjertet sjæl", der vil lade siden viden smitte af på mig ?

Er det i forbindelse med Outlook Express, du ønsker at kunne
hente yEnc-filer?

Spørg i OE-gruppen (se signatur).

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Henning

Dato : 17-01-03 18:47

On Fri, 17 Jan 2003 13:17:51 +0100, "AB" <ab_brs@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der en "behjertet sjæl", der vil lade siden viden smitte af på mig ?

Group - Default properties - Recieve Files - flueben i Detect YEnc
files automatically.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : ab

Dato : 18-01-03 09:52

> Group - Default properties - Recieve Files - flueben i Detect YEnc

Tak, men den skal jeg have igen - jeg fortsætter i OE-gruppen.

ab